Dat lettertype ga je niet zomaar vinden, dat is volgens mij een op maat gemaakt logo voor korg en daarom een uniek "lettertype", tenzij iemand zijn best heeft gedaan het na te maken
Logo in vectorformaat. Als die term je niets zegt; in plaats van op te slaan in pixels is het opgeslagen als een stel lijnen. Je kunt deze afbeelding zo groot of zo klein maken als je wilt, en een beetje T-shirt-drukker moet er wel mee overweg kunnen.
Ik snap nooit waarom dat soort t-shirts geld kosten. Die fabrikanten mogen toch blij zijn dat je dagenlang met een levensgroot logo rondloopt? Een vergoeding lijkt me zeker op z'n plaats.
Logo in vectorformaat. Als die term je niets zegt; in plaats van op te slaan in pixels is het opgeslagen als een stel lijnen. Je kunt deze afbeelding zo groot of zo klein maken als je wilt, en een beetje T-shirt-drukker moet er wel mee overweg kunnen.
Origineel geplaatst door DavidMenting Ik snap nooit waarom dat soort t-shirts geld kosten. Die fabrikanten mogen toch blij zijn dat je dagenlang met een levensgroot logo rondloopt? Een vergoeding lijkt me zeker op z'n plaats.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.