[Track]

bliepbliep

music - non stop
tis iets met distortion, bitcruschers, downtempo, snares en een onweerstaanbare drang om em harder (en sneller) te zetten en te bouncen!!

Als je daft punk een keer live gehoord hebt, of als je de cd alive 1997 of "rollin and scratchin live in LA" op dvd hebt dan herken je hier vast wel wat in terug!!

hij is hier te beluisteren:

http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=4113644&q=hi

bliepbliep

Laatst gewijzigd:
wel cool gedaan, gave geluiden, in de mix even de kick naar voren halen (sidechainen?)
en precies op 4.02 min zou 'ie moeten knallen.....maar dan maak je er een eind aan..da's jammer.

WHAAAA what a frequences ;)

lekker rauw man, beat kan er wat eerder inkomen naar mijn mening, en hij is wat te soft in tegenstelling tot die frequesntie lead die je er achter hebt hangen, en wat dacht je van een short closed hihat die om op 1/4 om je oren swingt van links naar recht op de achtergrond om het wat meer funk te geven, ritme change in die frequentie lead, snare past er lekker bij goed hoor,...

:biertje:

nou jongens, ik heb er aan zitten sleutelen en ik heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van side-chain compressie. tis echt vet!! de enige plug in die ik aan de gang kreeg in live was sidekick v3. erg vet ding.

ook heb ik een 909 hi-hat toegevoegd, weer met een sweepende filter erover. ook is het ietsje langer geworden allemaal... aan het einde knalt het nu wat meer.

ik vond het lastig om te bepalen wanneer er wel en wanneer er niet gesidechained moest worden. misschien wat tips daarover?

hoe vinden jullie de hihat?

bliepbliep

gaat de goede kant uit, maarrrr die sidechain-truc is net iets too much... beetje dimmen d'r mee...en ik zou om 'm meer laten knallen door te grooven op 't eind. lekker wat 16e closed hihatjes er overheen...tikketikketikketikke,.hmmmmmmzzda'spaslekker :biertje:

Wow.....

lekkere beats

lekkere sounds

yeahh...

Back