EMU SCSI harddisk zichtbaar in XP

Ik heb heel wat data op SCSI harddisks staan geformatteerd via EMU (bezit een EMU E6400 ultra sampler)
Nu heb ik een SCSI kaart in de PC. Bestaat er nu inmiddels een manier om deze harddisks zichtbaar te maken in XP? Zodra ik dit probeer, dan geeft mijn PC aan dat hij de disk niet herkent.
Dacht dat er wel iets bestond van de 1 op 1 kopie maken van harddisk naar cd-rom, maar dan moet je ook een kleine harddisk hebben tot 700 mb. Vind ik te omslachtig.
Heb ook nog wat Syquest EZ drive disks, maar die worden ook niet herkent in windows

Ik weet dat er voor de ESI sampler een tooltje was, maar dat werkt niet met WinXP.
Heb je het al eens geprobeerd met Chickensys Translator?

[toevoeging]
Er is ook nog zoiets als CDExtract, maar ik weet niet of dat met harddiscs werkt.

Overigens was de werking van dat ESI tooltje ook sterk afhankelijk van het type SCSI adapter...

Origineel geplaatst door AxiMaxi
Heb je het al eens geprobeerd met Chickensys Translator?

Dank voor je reaktie
Bestaat daar ook een demoversie van voor windows?

Origineel geplaatst door Catalunya
Dank voor je reaktie
Bestaat daar ook een demoversie van voor windows?

Ja Translator Free. Alleen werkt het niet vlekkeloos met de Emu die ik heb. Emu blijft hangen bijvoorbeeld met het benaderen van de HDD in Free.

Kun je het niet onder Linux proberen? Die ondersteunt aardig wat meer partitiesoorten (tegenwoordig ook volledig NTFS enzo duss..) dan Windows, en daarnaast is er nog eens een dikke kans dat een voorgaande synthfreak met een linux-besmetting er een module (linux-driver) voor geschreven heeft...

Back