Op zoek naar een mixer (forgive me ;))

1pauluzz1

Paul -"1" en -"uzz1"
Na veelvuldig het forum te hebben doorgespit zit ik toch nog met een aantal vragen over een aan te schaffen mixer. Vandaar dit topic, mijn excuses als dit een overbodig topic blijkt :)

Ik werk nu een aantal jaren met pc + software en heb besloten mijn setup enigszins uit te breiden.
Tot voor een paar maanden geleden zou ik zeggen dat ik voornamelijk industriele hardcore/techno-varianten produceer, maar momenteel ben ik een beetje aan het uitvogelen wat ik nu precies wil - in ieder geval elektronische muziek ;)

Ik heb nu:
- Een goede pc + software;
- Geluidskaart Audiophile 24/96;
- Krk rp5 monitoren;
- Midikeyboardje en onlangs van een forumlid een;
- Acces Virus C overgekocht.

Om de Virus C aan te sluiten, randapparatuur en om b.v. kicks door een analoge mengtafel terug in de pc te kunnen sturen zoek ik dus een compact doch degelijk mixertje. Hiermee wil ik ook distortie-kicks maken.

Wat ik al tegen ben gekomen in topics:
Yamaha MG 12/4 (http://www.feedback.nl/?id=55&b=MG124)
Soundcraft Spirit E6 (http://www.thomann.de/thoiw7_soundcraft_spirit_e6_kleinmischpult_prodinfo.html)

Richtprijs max €400,-
Fatsoenlijke eq is een vereiste en het aantal kanalen kan zo tussen de 6 - 12 liggen.

->

Ik wil er verder nog een nieuwe geluidskaart tussen zetten ivm te weinig i/o in de huidige situatie (http://www.thomann.de/thoiw7_m-audio_delta_44_prodinfo.html) en een midisport (http://www.thomann.de/thoiw7_maudio_midisport_2x2_prodinfo.html), maar daar zitten verder weinig twijfels.

Hebben jullie ervaringen met bovengenoemde mixers danwel goede suggesties om mijn setupje rond te krijgen?

Alvast hartelijk bedankt :okdan:

Paul

Laatst gewijzigd:
Ok, zeer weinig respons in een topic waarbij de beginpost al zo'n beetje antwoord geeft op de vraag.. :eureka:

Ik ga voor de Yamaha Mg 12/4FX.

Ik dank de 96 lezers voor hun belangstelling :D

\\:slotje:

ik heb zelf bijna dezelfde setup als jou,