jup8

Re: Roland Jupiter 8 te koop

Origineel geplaatst door Lt_picard
1. Ik verkoop niet mijn eigen huis, maar dat van mijn schoonmoeder
2. De Jupiter is pas geserviced, faktuur kan ik voorleggen. Je hoeft er dus niet onmiddelijk mee naar een reparateur te Jos

voordat er nou echt geroddeld gaat worden: weet je schoonmoeder ervan?

Re: Re: Roland Jupiter 8 te koop

Origineel geplaatst door Leo
voordat er nou echt geroddeld gaat worden: weet je schoonmoeder ervan?

Was geloof ik een keer een liedje over:

"gooi je schoonmoeder uit het huis
en de ijskast en de kluis"

Of zoiets...

Origineel geplaatst door joevdb
http://muziek.2dehands.be/markt/muz_instr/synthesizers/14756467-jupiter-8-sequential-prophet-5.html
Is iedereen groooote schoonmaak aant houden? Of is iedereen gewoon in geldnood om die drie weken Benidorm te kunnen betalen? Weer een Jup8 op de markt, en weer van een Jos ... (Of misschien is er in België een actie dat alle Jossen hun Jup8 moeten verkopen ...)
:D

Ja die had ik ook gezien. Er staat heel veel gear op, maar of dat nou koopjes zijn..... en als het veel te duur is vind ik het ook niet interessant.

Tsja, mekkeren over de prijs zal altijd wel blijven.
Het is zijn prijs en je wilt het betalen.
Of niet.

What is the fooking problem?

Hallo allemaal,

Het is tijd is dat ik wat licht in de duisternis laat schijnen voor dat de roddels hier een eigen leven gaan leiden.
Ik ben de verkoper van de Jupiter 8.

1. Ik verkoop niet mijn eigen huis, maar dat van mijn schoonmoeder
2. De Jupiter is pas geserviced, faktuur kan ik voorleggen. Je hoeft er dus niet onmiddelijk mee naar een reparateur te rijden.
3. 2.850 € is geen koopje, weet ik. Maar voor mijn andere Jupiter 8 heb ik vorig jaar ook dat bedrag gekregen, en die was in een vergelijkbare staat. Het zal dus naar een liefhebber moeten gaan. Aan die prijzen gaan ze trouwens ook op ebay.
4. De rode plekjes op de foto hierboven zijn geen roest, maar grondverf. Er is dus een beetje lak weg. Op de hoek inderdaad een deuk. Maar voor de rest is hij prima. De krasjes denk ik dat normaal zijn voor een instrument van 25 jaar oud.
Ik heb ook niet mint of als nieuw geschreven.
Hij is technisch 100%. Geen slechte contacten, geen haperende modulation knob, geen slecht reagerende drukknopjes...

Jos

En als we even hier kiijken http://muziek.2dehands.nl/markt/muz...539-analoog-digitaal.html?ses=OvEKyBFayuCe1qf

Waar o.a. dit te koop staat:
Instrument: Synthesizers
Geplaatst op: woensdag, 28 juni 2006 15:56
Bekeken: 37 keer bekeken.
Advertentie nummer: 14756539
Op zoek naar een lening om dit muziekinstrument te financieren.
Omschrijving:
* novation supernova ii rack € 650
* oberheim xpander € 1750
* roland jupiter 8 + encore midi € 2750
* sequential prophet 5 - rev 3.3 + midi + flightcase € 1650
* roland mks-70 + programmer € 750
* roland system 100 (112+121+130+140+150) + keyboard € 1500
* roland vs-2480 + 2 x vs8f2 + monitor + muis + cdrw € 2000
* novation d-station (drumstation) € 250
* 2 x patchbay quiklok € 10 / stuk
* roland dep-3 fx € 100
* boss sx-700 fx € 250
* tc electronic triple-c stereo channel compressor € 250
* roland sde-330 space delay € 350

En dat even vergelijken met:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=64916&highlight=sx700

dan zien we dat dit forumlid Lt_picard (Joske) dezelfde is als forumlid FLOU242.

Ik denk dat je hier een verkeerde conclusie trekt. De ene Jos is de andere niet...

Origineel geplaatst door groener
dan zien we dat dit forumlid Lt_picard (Joske) dezelfde is als forumlid FLOU242.

Volgens mij denk je niet helemaal logisch correct na.

Re: Re: Re: Roland Jupiter 8 te koop

Origineel geplaatst door Hanz

Nee... Joske is geen forumlid maar een marktplaats lid...Flou242 is wel forumlid maar geen marktplaats lid. Maar de gearlist is wel hetzelfde.

Veel forum members hebben in WLM een andere nick. Is toch niet zo spectaculair? Wat doet het er toe? Is niet verboden, net zo min als de naam Ayaan Hirsi Al :D

Origineel geplaatst door nick nova
Hehe, toch een manier gevonden om over prijzen te mekkeren :)

Leo, hier is je kans!

ik mekker niet, ik laat mijn licht over dingen schijnen. doe er je voordeel mee! :)

ik vind veel dingen te duur, maar iemand anders denkt er misschien weer anders over. fuse heeft gelijk, je moet niet zeiken over prijzen, aan de andere kant.... dit is een forum, dus fuse moet ook niet zeiken over zeiken.

ZINLOOS GENEUZEL

ZINLOOS GENEUZEL

wat een gezever en gezeik over nix!

mooie gear gevonden.. je kan je niet vinden in de vraagprijs. Zelfs dan is er nog geen man overboord.
Want-->JE BENT TENSLOTTE NOOIT VERPLICHT OM TE KOPEN!

steek je energie op een positieve manier ergens anders in dan over geleuter over nix en dan ook helemaal NIX!

of had Leo dit ook al gezegd, alleen dan met een wat andere woordkeuze?

Origineel geplaatst door Leo
ik mekker niet, ik laat mijn licht over dingen schijnen. doe er je voordeel mee! :)

ik vind veel dingen te duur, maar iemand anders denkt er misschien weer anders over. fuse heeft gelijk, je moet niet zeiken over prijzen, aan de andere kant.... dit is een forum, dus fuse moet ook niet zeiken over zeiken.

Ik vind ook veel te veel dingen veel te duur... toch koop ik ze vaak :D omdat er vaak geen andere optie is. Uiteraard probeer ik altijd wat te handelen of af te dingen. Achteraf heb ik dan soms spijt maar dan verkoop ik ze voor nog meer :D :D

Origineel geplaatst door Hanz

Kun je dat eens nader toelichten?

4. De rode plekjes op de foto hierboven zijn geen roest, maar grondverf. Er is dus een beetje lak weg. Op de hoek inderdaad een deuk. Maar voor de rest is hij prima. De krasjes denk ik dat normaal zijn voor een instrument van 25 jaar oud.

Ik heb hier een 808 staan met dezelfde soort plekjes en het is toch echt roest wat ik zie.

Ik blijf maar wachten op een goede digitale (analoog zal nooit gebeuren) hardware Jupiter 8 clone :)
Het liefst van Roland zelf, creamware mag ook.
Begrijp niet waarom het nog niet is gebeurd..

Back