Digidesign 002 Rack + command 8

pfoffer

Stamgast
Hallo,

ik zit er over te denken om over te stappen van cubase sx en reason naar pro tools le7

Nu staat er een aanbieding op feedback (goedkoper dan thomann en musicstore!?!?!!!) van de Digi002 rack + Protools le7 + Command 8 + twee extra plugins: BF Tec21sansamp en BF SlightlyRude compressor voor 1799 euro (ipv 3400 euries)

paar vraagjes

Is dit echt waar voor je geld?
Gaat er iets nieuws komen dat ze zo afgeprijst zijn?
Is dit ook voor pc of alleen voor de mac?
Kun je met protools le7 ook reason 3.0 als plugin gebruiken?
Kun je met de command 8 ook reason aansturen of is deze alleen voor protools
En 1 foute vraag.. zijn er ook gekraakte plug-ins (synths, samplers etc.) voor pro tools LE7 te downloaden of zijn deze super goed beveiligd? (just wondering! :smeris: )

alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden

Bij helios kost het setje 1843 euro`s

Ik heb 2 maanden geleden een digi 002 rack gekocht voor 750 euro tweede hands en heb vorige week
een command8 nieuw gekocht voor 960 euro`s dus dan is die aanbieding van jou met die twee extra plugins zeker niet slecht.
Maar als het je alleen om protools gaat je kan met je m-audio kaart ook protools m-powered draaien bespaar je een hoop geld.

Als je voor de digi gaat is het aan te raden om te kijken op de digidesign website of je computer wel compatible is!!!! geeft vaak problemen.

Of het waar voor je geld is dat hangt er van af wat je er van verwacht,het is een daw net zoals sx alleen met een andere opzet ik vindt beide progz leker werken.

reason kan je via rewire koppelen en verder kan je via een vst to rtas wrapper alle vst plugins draaien.

Origineel geplaatst door rustig

reason kan je via rewire koppelen en verder kan je via een vst to rtas wrapper alle vst plugins draaien.

Hmm dat is al goed nieuws.. heb echt super veel vst's

het gaat mij ook voornamelijk om de kwaliteit... de (geluids) kwaliteit van zo'n digi002 rack zal toch wel super goed zijn ipv bijv mijn m-audio firewire audiophile...

heb gewoon t gevoel dat je met deze set van het begin tot het eind (afmixen) hoogwaardig muziek kunt maken

De geluidkwaliteit van de digi zit wel goed ,ik gebruik hem nu alleen nog via adat op mijn yamaha o1v 24 bit 44.1 khz
en daar ben ik super tevreden over.
Gebruikte hier voor een rme kaart die had ook geen slechte sound.
Ik ga volgende maand wat raps op nemen dan kan ik kijken hoe die preamps klinken.

De command 8 kan in stand alone mode 8 extra maps opslaan voor bv reason,ableton,kontakt,etc

Hoogwaardige muziek maken in protools is uiteraard mogelijk maar dat is ook in een andere daw met een goede geluidskaart en een controler.

Maar dat neemt niet weg dat het een heel leuk setje is*D *D *D

Back