Steve Muller
Nieuwkomer
Beste forumleden,
Onlangs heb ik mij cubase SX 3 aangeschaft, heb deze kunnen installeren maar heb een probleem bij installeren van mijn midi instrumenten.
Ik heb al gekeken in Devices , normaal moet het daar zijn , maar helaas.
Ik kan gewoon mijn instrummenten intikken maar niet linken .
Voordien had ik nog Cubase Vst 32.Daar kon ik in mijn OMS setup mijn patchbay en instrumenten ( midi ) kiezen door middel van icoontjes en dan zo linken naar elkaar ( midi in -out en thru ).
Zelf heb ik een Nederlands handboek moeten kopen van 40 euro om dit op te lossen , maar het werkt niet.
Ik weet niet of het allemaal zo in zen werk gaat bij de nieuwe versie SX3 .
Misschien is er iemand van regio Gent die me thuis eventueel kan helpen?
ook kan ik mijn Rewire niet aanklikken bij Devices om het programma Reason samen te linken.
In de handleiding staat er als ik deze niet heb moet ik deze eerst installeren , maar waar moet ik die rewire van daan halen als ik ze niet heb?
Ik zou het erg op prijs stellen als jullie mij kunnen helpen .
Dank bij Voorbaat.
Steve Muller
UNNAMEDRECORDS
Koningin Fabiolalaan 97
9000 Gent
Belgium.
mobile : +32 (0) 477/55.39.56
fax : +32 (0) 92340728
email: info@unnamedrecords.com
http://www.UnnamedRecords.com
Onlangs heb ik mij cubase SX 3 aangeschaft, heb deze kunnen installeren maar heb een probleem bij installeren van mijn midi instrumenten.
Ik heb al gekeken in Devices , normaal moet het daar zijn , maar helaas.
Ik kan gewoon mijn instrummenten intikken maar niet linken .
Voordien had ik nog Cubase Vst 32.Daar kon ik in mijn OMS setup mijn patchbay en instrumenten ( midi ) kiezen door middel van icoontjes en dan zo linken naar elkaar ( midi in -out en thru ).
Zelf heb ik een Nederlands handboek moeten kopen van 40 euro om dit op te lossen , maar het werkt niet.
Ik weet niet of het allemaal zo in zen werk gaat bij de nieuwe versie SX3 .
Misschien is er iemand van regio Gent die me thuis eventueel kan helpen?
ook kan ik mijn Rewire niet aanklikken bij Devices om het programma Reason samen te linken.
In de handleiding staat er als ik deze niet heb moet ik deze eerst installeren , maar waar moet ik die rewire van daan halen als ik ze niet heb?
Ik zou het erg op prijs stellen als jullie mij kunnen helpen .
Dank bij Voorbaat.
Steve Muller
UNNAMEDRECORDS
Koningin Fabiolalaan 97
9000 Gent
Belgium.
mobile : +32 (0) 477/55.39.56
fax : +32 (0) 92340728
email: info@unnamedrecords.com
http://www.UnnamedRecords.com