Ervaringen met radiostations ?

CJ75

Using keys to open doors
Dit topic gaat dus NIET over de vraag hoe je airplay moet krijgen etc.etc.

Zou denk ik wel leuk zijn om eenieders (rare/vreemde) ervaringen te horen wat betreft (mogelijk) gedraaid worden op (lokale/doelgroepgerichte) radiostations.

Een ervaring van mij:

Liedje dat ik ooit voor een zangeres had gemaakt zou op een radiozender gedraaid worden, ik kon het via MP3 versturen. Zegt die gast:' CJ, het klinkt zo licht, kan je het niet zwaarder maken ?' (huh ?) okee dus ik wat hoog weggehaald en wat laag toegevoegd (whatever) en weer verzonden. Volgende reactie: ' Die muziek klinkt volgens mijn collega's een beetje leeg, kan je niet aanvullen ofzo met wat extra geluiden ?' Mh, daarna de vraag of ik met een andere hoeveelheid Kbs kon versturen. Pffffffffffffffff, uiteindelijk is de eerste versie gedraaid. LAAT MAAR !!! :biertje:

En wat hebben jullie zoal op dit vlak meegemaakt ?

CJ

breek me de bek niet los
niet over muziek
maar over mn dagelijkse bezgheid commercials
mensen hebben geen idee joh
wel eens 1 commercial opgenomen, 3 keer achter elkaar op ceedee gezet(zelfde versie dus 3 x)
en wat bleek, ze vonden de derde commercial de beste :confused:
mensen doen maar wat is mijn opinie

Origineel geplaatst door fjoesz

wel eens 1 commercial opgenomen, 3 keer achter elkaar op ceedee gezet(zelfde versie dus 3 x)
en wat bleek, ze vonden de derde commercial de beste :confused:
mensen doen maar wat is mijn opinie

hahahaaaaaaa :halleluja: ja inderdaad wat een stomme actie van van hun. Heb je ze nog met hun oordeel 'geconfronteerd' ? :erm:

Origineel geplaatst door FrankH
Niets werkt beter dan suggestie!

Absoluut!! Al wel vaker meegemaakt dat ik met iemand muziek zit te maken (vaak wel muzikaal maar niet echt technisch), en dan ineens de opmerking "het klinkt net niet vet genoeg" of iets dergelijks krijg.. Een draai aan een willekeurig, niet eens aangesloten apparaat lost dat vaak al op! "Joaaaah, stukken vetter, precies wat ik bedoel!" :duivels:

Origineel geplaatst door Ethereal
en dan ineens de opmerking "het klinkt net niet vet genoeg" of iets dergelijks krijg.. Een draai aan een willekeurig, niet eens aangesloten apparaat lost dat vaak al op! "Joaaaah, stukken vetter, precies wat ik bedoel!" :duivels:

Herkenbaar..........:walker:

It's all in the mind, hehehe...

Las ook al eens in de Sound on Sound dat dat ook al vaker gebeurd is met top-technici en producers.. Ging over die rackfillers van Funklogic toen! Ziet er funky uit, hoop ledjes en draaiknoppen, en doet totaal helemaal niks.. En toch vinden een hoop mensen dat het na het instellen van die random knoppen totaal anders klinkt.. Grappig!

Origineel geplaatst door Ethereal
Absoluut!! Al wel vaker meegemaakt dat ik met iemand muziek zit te maken (vaak wel muzikaal maar niet echt technisch), en dan ineens de opmerking "het klinkt net niet vet genoeg" of iets dergelijks krijg.. Een draai aan een willekeurig, niet eens aangesloten apparaat lost dat vaak al op! "Joaaaah, stukken vetter, precies wat ik bedoel!" :duivels:
Zeer herkenbaar..

Vergelijkbare discussies

Back