gezocht: Akai VX-600,AX-73,AX-60,AX-80

Status
Please reply by conversation.

Syntax Terror

Oktoknoppie
Ik zie ze nergens!

Heb er net eentje gemist hier op het SF, wie heeft er één en gebruikt hem niet? Lijken me allemaal wel leuk alleen voorkeur gaat uit naar de VX-600, AX-73 of AX-60

Heb er geen haast mee, maar zou er graan eens eentje willen bevoelen/spelen/gewoon hebben.

Als iemand tips heeft of ideetjes waar ik is zou moeten zoeken...
Thanks!*D

als je de vx90 vindt, de rack van de ax73, dan wil ik wel met je ruilen

Origineel geplaatst door DavidMenting
Hier staat een AX73 op marktplaats: http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/synthesizers/38096522.html
Vraagprijs is wat aan de hoge kant, maar je kunt het altijd proberen :)

Wat is dan (ongeveer) een gangbaardere prijs? Rond de 200?
Ook vaag, ik heb met veilingkijker zitten zoeken en kwam niks tegen, bedankt voor de tip!

@Fjoesz:I'll keep that in mind, maar die waren redelijk zeldzaam toch? Ik hou me ogen open in ieder geval

Ik heb een ax73 staan waarvan ik twijfel of ik hem houden wil. Maar ik ben eigenlijk niet zo geinteresseerd in verkoop, ik denk er over om hem te ruilen voor een Electribe EA1 + de ER1.

Ik heb ondertussen een Akai VX-90 in het vooruitzicht! :okdan:

@Fjoesz:: MOCHT ik het niks vinden, en ik doe hem de deur uit, dan stuur ik je wel een berichtje!

okee :okdan:

je vindt t toch niet niks,
gruwelijk brute bassen en ijskoude uberdikke leads
leipe schreeuwende sounds, je hoeft maar aan de resonance te denken of je krijgt m al zoooo hard in je gezicht :D

veel plezier dr mee :)

Origineel geplaatst door fjoesz
okee :okdan:

je vindt t toch niet niks,
gruwelijk brute bassen en ijskoude uberdikke leads
leipe schreeuwende sounds, je hoeft maar aan de resonance te denken of je krijgt m al zoooo hard in je gezicht :D

veel plezier dr mee :)

Oef, kan bijna niet wachten nu..

Zijn er nog bepaalde parameters extern aan te sturen? Modwheel op cutoff kon geloof ik wel (ben aan het zoeken naar de handleiding) Maar zijn er nog wat extra aan te sturen parameters?

Hij is binnen, een VX-90 met externe input box voor de filters (6 x jack in, naar 13 pins stekkertje in de achterkant)

Relaxed ding! Heb al met mijn oren zitten klapperen gister met de koptelefoon op, met de resonantie op 1/2 gaat ie al zwaar over z'n zuiger.. erg heftig filtertje! :{

Een 2U rack mount volledige analoge synth mét midi en hij luistert naar velocity... nice!

Thread mag dicht wat mij betreft:slotje:

Re: ax 80 de dikste van akai op de vx600 na

Re: ax 80 de dikste van akai op de vx600 na

Origineel geplaatst door R-ond
ik wilde hier nog aan toe voegen een ax 80 voor 400,..
voor de leifhebbers
dikke cem sound
http://muziekinstrumenten.tweedehands.net/synthesizers/akai-ax-80.html

sc6 syntax :halleluja

Oej ja de AX80, vet vet vet wel een bak beest volgens mij (niet dat de AX-73 nou een kleintje is) maar wat dat betreft is de VX90 perfect, voor in je rack.

Hier een klein ploatje van de VX-90, met mijn eerste eigen patch! (audio in patch)
220003578_6ce79e7a49.jpg

;)
Woonkamer test set-up:
220003580_166ff96427.jpg

lekker compact

je hebt een breakout box (of moet ik zeggen breakinbox) voor de inputs? Ik heb ook nog een oude akai s900, dan kan je de samples met die shit filteren. senso heeft nog snoertjes hoorde ik laatst!

Origineel geplaatst door ch9527
je hebt een breakout box (of moet ik zeggen breakinbox) voor de inputs? Ik heb ook nog een oude akai s900, dan kan je de samples met die shit filteren. senso heeft nog snoertjes hoorde ik laatst!

Ja klopt, de breakout box is natuurlijk ook niet veel meer dan zo'n kabel met het eind er af geknipt, en wat inputs er op gesoldeerd. Super handig!

Ik wilde een Akai sampler kopen om ze zo te koppelen (je geluid gaat niet alleen door de filters, maar ook de ADSR... leuk!) Maar met deze breakoutbox kan ik eigenlijk meer, want je kan aansluiten wat je zelf wilt.

Zo'n kabeltje is inderdaad appart (de stekker bedoel ik eigenlijk), 13 pins, had ze nog niet eerder gezien.

Heb hier nog een ax80 staan...

mag weg voor 275 euro.
werkt prima, alleen de ledbars werken niet.
nummerieke digits werken wel, zodat de synth toch makkelijk is te programmeren.

Origineel geplaatst door musiqmaniax
Heb hier nog een ax80 staan...

mag weg voor 275 euro.
werkt prima, alleen de ledbars werken niet.
nummerieke digits werken wel, zodat de synth toch makkelijk is te programmeren.

net prijsje maar hoeveel grahic leds bars zitten erop ,...4 ofso toch...

Status
Please reply by conversation.
Back