thingamagoop

Bretsig! Voor op mijn werk!!!!

Dit is goed!

$100...

Echt vet! Ik koop er meteen een pickup bij. Briljant!

isnie, jij bent mijn held!

Beep-o-lux!
beepolux.jpg

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bretsig! Voor op mijn werk!!!!

Dit is goed!

$100...

ja 100 dollars is missschien net iets teveel.

maar ik vraag me af hoeveel minder het zou kosten als je hem zelf in elkaar zou steken.
hoe moeilijk is dit?

komen trouwens nog best aardige hardcore bassdrums uit dat ding hierboven!.. alleen nog midicontrolled.. en je bent er :P

Origineel geplaatst door isnieZot
ja 100 dollars is missschien net iets teveel.

maar ik vraag me af hoeveel minder het zou kosten als je hem zelf in elkaar zou steken.
hoe moeilijk is dit?
Niet moeilijk, maar de vraag is of je het zelf zou doen en of ze er dan zo grappig uit zien..

Ik weet mijn antwoord al op die vraag! :)

En volgens mij is het best een goede behuizing.

Leuk idd!

Was 'm al tegengekomen op musicthing, vooral het laatste stuk van de video met een paar van die machientjes tegelijk is grappig :D

Dude wat een sick apparaat... :luv:

Hij klinkt als R2D2 on ... errrrr.... Nou ja een cocktail van verschillende soorten drugs en win95 ofzo.

Als ik niet bijna al mijn geld had uitgegeven aan andere spulletjes dan zou ik het wel weten...
Ik ben compleet :verkoght: . Wat een sweeties die Thingamagoops!

[edit]Dit vond ik wel een goede
Why did you make this thing!?
Because there are not nearly enough beeping, zapping, bixxerfouping, anthropomorphic synthesizer monsters in the world.
Helemaal mee eens! ik durf te wedden dat die dingen Furbies als ontbijt eten. [/edit]

grappig speelgoed en inderdaad leuker dan zo'n vervelende kraakdoos.
100 euro heb ik niet voor over want na een uurtje of wat spelen zet ik hem waarschijnelijk op de tv als stofhapper. maar erg geinig is het wel.

Heb dr ook serieus over getwijfeld... zag 'm ook op musicthing... maar net iets te duur he.
Je kunt zelfs standaard custom kleuren kiezen...

Die Photon is ook goed zeg... ooit wil ik ook wat Cynthia spul ben ik bang :)

Back