22-7 in Leiden: Crème Summer Fest 06 (4 forumleden actief)

Origineel geplaatst door Jazper
Overigens is deurbeleid op vrijdag na één uur niemand meer binnen en op zaterdag na twee uur niemand meer binnen. En in alle tenten in Leiden laten ze dan niemand meer naar binnen.. doen ze dat wel en wordt het gezien, krijgen ze een gele kaart. etc. etc. rode is tent sluiten, dus ze zijn er erg voorzichtig mee.

Beetje kinderachtig en klein kleuterlijk drammerig om op die manier het LVC onder druk te willen zetten. ;{

..en helaas bestaat die regel in Leiden alweer heel lang.. Zeker meer dan 15 jaar.. Was volgens mij bedoelt om overlast te verminderen. Vaak kwam je er toch wel eens in, als je maar volhoud.. :D

Jammer deze gemist te hebben... Ik keek vandaag en zag deze thread.. eigen schuld dikke bult.

R

Was niet echt 1 van de meeste geslaagde avonden.
Een beetje lullig dat op het moment dat ik boven ging kijken er geen publiek was. Ik was de enige en er was een gave live acid set gaande. Beneden was er wel genoeg volk.
Ik moest zelf weer naar beneden om te gaan spelen ander bleef ik nog wel ff hangen.

Van cosmic force was kut ja. Zijn setup stond klaar naast die van mij en halverwege mijn set kijk ik opzij en huhhhhhhhh, alle apperatuur weg??? Heb het geeneens gemerkt.

jammer dat het een beetje in de soep was gelopen, zelf was ik er niet bij, maar toch vervelend.

maareh... er stond toch nergens dat legowelt live ging spelen ?

Origineel geplaatst door elektrovolt

maareh... er stond toch nergens dat legowelt live ging spelen ?

na mijn gare set, ging lego achter de draaitafels staan. Dat waren house klassiekers gemixt met arabische zang.

Laatst gewijzigd:
Wat een kuttent dat LVC echt bagger vervelende kut lui die dat ook runnen daar laat ze lekker de tiefus krijgen.

Sander, je set was geniaal zoniet het beste wat ik lange tijd heb gehoord live. Iedereen ging uit zijn dak.

kwam na 1-en.. echt lomp dat die gast niet binnen kwam.. maarja er waren nog wel een paar honderd man binnen die ook Cosmic Force wilde zien.. en om het compleet te maken verpeste legowelt het helemaal.. Er hoorde een knallende live-act te staan.. ga je dat soort plaatjes draaien.. toen ben ik maar weg gegaan..

Mwoahaahaha goedzo opgeruimd staat netjes }:|

Cheb Khaled rules! :D

In die jongerencentra werken altijd wel een paar kanslose machtswelusteling die hun frustraties af willen reageren. Eigenlijk moet je zo'n tent als een soort sociale werkplaats zien, dan is het allemaal nog wel uit te houden. Maar ja, het blijft altijd een verpauperde bedoeling.

Origineel geplaatst door smackos
Wat een kuttent dat LVC echt bagger vervelende kut lui die dat ook runnen daar laat ze lekker de tiefus krijgen.
Waarom dan? Omdat die vent niet binnen kon komen? Niet meer dan terecht. Het LVC kan flink in de problemen raken als ze aan dit soort dingen gaan beginnen. Daarbij, iedereen weet dat er na die tijd niemand meer binnen komt. (het staat trouwens ook heel duidelijk op de poster)
Ik heb ondertussen al een stuk of 6 feesten in het LVC georganiseerd en heb (op wat kleine dingen na) altijd goede ervaringen gehad. Je maakt afspraken, deze worden in een contract gezet, door beide partijen getekend en het LVC heeft zich bij mij altijd aan zijn afspraken gehouden. Je kan ook hele relaxte financiele deals met ze maken, dat lukt me in een andere tent nooit.

ik heb ook eens in LVC gespeeld en het is inderdaad een klote tent. erg slecht geluid, niet - meewerkende geluidsmensen en gewoon een kutsfeer.

dat deurbeleid, tja. niets aan te doen. het is nou eenmaal zo.

Is het een beetje laat voor, morgen weer werken weet je ;)

ik heb ook eens in LVC gespeeld en het is inderdaad een klote tent. erg slecht geluid, niet - meewerkende geluidsmensen en gewoon een kutsfeer.
Ik weet niet wanneer dat was, maar het LVC heeft sinds een tijdje best wel een fijne installatie staan. Niet echt helemaal op dance gericht, meer op bandjes (het is ook een pop podium). Maar als je 's middags met Hein (de geluidsman) een soundcheck doet draait ie er genoeg bass in. Het is niet het Paard, maar in Leiden e.o. toch wel een van de betere geluidssystemen. En de sfeer? Die is op onze feesten altijd goed, zal dus wel aan de organisatie liggen.

ik heb er eenmaal gespeeld en ben er verder meerdere keren geweest... slecht geluid, VEEL te hard, vooral de keer dat ik er ook speelde. de geluidsman had er geen zin meer in, soundcheck konden we niet doen, geluidsman had alles vol open gegooid en was weggelopen.
toen de zaaleigenaar met de decibelmeter langskwam stond er iets van 127 dB op de meter, zonder te overdrijven. mensen hadden massaal last van hun oren, driekwart van de zaal stond strak van de speed en coke...

ik heb er eenmaal gespeeld en ben er verder meerdere keren geweest... slecht geluid, VEEL te hard, vooral de keer dat ik er ook speelde. de geluidsman had er geen zin meer in, soundcheck konden we niet doen, geluidsman had alles vol open gegooid en was weggelopen.
toen de zaaleigenaar met de decibelmeter langskwam stond er iets van 127 dB op de meter, zonder te overdrijven. mensen hadden massaal last van hun oren, driekwart van de zaal stond strak van de speed en coke...
Geluid kan nooooit hard genoeg staan! ;)

Maar serieus. Bij het LVC krijg je veel vrijheden, dus je kan ook de installatie zo hard zetten als je wil. Het geluidsvolume ligt dan bij de organisatie van het feest. Als je dan een paar dj's vraagt die je tafel in het rood draaien (wat bij een pioneer, welke ze daar standaard hebben, niet echt mooi uitpakt) en de organisatie niet ingrijpt. Tja, wat wil je dan? En die geluidsman (die rocker met die baard) is wel professioneel. Maar als de organisatie zijn afspraken met hem niet nakomt, dan vertrekt hij gewoon. En gelijk heeft ie, hij is (net als vele daar) een vrijwilliger. Hij werkt trouwens nooit 's avonds, alleen 's middags, die soundcheck moet dus ook altijd 's middags zijn.

Maar goed, dat zijn mijn ervaringen dan. :)

Hij werkt trouwens nooit 's avonds, alleen 's middags, die soundcheck moet dus ook altijd 's middags zijn.

Heel erg profesioneel ja.

Naar huis gaan als de band daadwerkelijk speelt...:stupid :stupid :stupid

Origineel geplaatst door smackos
Heel erg profesioneel ja.

Naar huis gaan als de band daadwerkelijk speelt...:stupid :stupid :stupid
We hebben het hier niet over een band (toch?). Als er bands spelen zijn er wel geluidsmensen, maar met dance avonden is dat niet echt nodig.

Ik heb geen idee hoe mijn set klonk, maar ik had had m'n oordoppen half in (dus los zeg maar) en over de monitors kreeg ik een geluid te horen welke door een lfo met filter leek te gaan, oftewel vol geluid en dan ineens was de bas weg en dan 10 sec later was de bas weer terug.
Wat heb ik me daar aan zitten ergeren, achteraf hoorde ik dat dat over de zaalspeakers niet het geval was. Gelukkig maar. Ik kreeg de speakers overigens wel aan het knetteren. :D

Origineel geplaatst door sander
Ik heb geen idee hoe mijn set klonk, maar ik had had m'n oordoppen half in (dus los zeg maar) en over de monitors kreeg ik een geluid te horen welke door een lfo met filter leek te gaan, oftewel vol geluid en dan ineens was de bas weg en dan 10 sec later was de bas weer terug.
Wat heb ik me daar aan zitten ergeren, achteraf hoorde ik dat dat over de zaalspeakers niet het geval was. Gelukkig maar. Ik kreeg de speakers overigens wel aan het knetteren. :D

het geluid was erg goed te doen, en je set ook zeer zeker :okdan:

Origineel geplaatst door sander
Het viel ons drieen wel van je tegen hoor dat je niet kwam opdagen.
Niet dat het ons verbaastde overigens 8o)

bitchslapmode on:
hoezo,, jij was er toch ook niet toen ik ging optreden???8o) bitchslapmode of

Origineel geplaatst door bobaphat
bitchslapmode on:
hoezo,, jij was er toch ook niet toen ik ging optreden???8o) bitchslapmode of

nee, maar ik was op NSJ en ik wist geeneens dat je ging optreden(ja alleen plaatjes draaien). Dat hoorde ik pas toen
je mij tijdens NSJ belde. Nou ja het was je laatste kans om me te kunnen zien. :verkoght:

Back