Paradiso vrijdag 14 juli

Origineel geplaatst door markaugust
b12??
bestaan die nog?
als ik t goed heb zijn all die platen van hun uit begin jaren negentig toch?
waren dat niet die engelsen waarvan iedereen dacht dat ze uit detroit kwamen

gaan die nog ff cashen ofoz, dat die er ineens weer zijn... hehe

wel echt een paar verschrikkelijk mooie platen gemaakt die gasten

Het antwoord:
http://www.vpro.nl/weblog/news.jsp?news=28365685

dat zou helemaal mooi zijn
jij ook?
zou ook erg leuk zijn
had jou ook graag aan t werk gezien, maar mn meissie komt vannacht thuis van lang weggeweest, dus kan dus jammer genoeg nie.

succes!!!

Ik ben er ook even, 4 x op en neer tussen melkweg en paradiso.. vladislav delay, digitalism, spektrum, B12 ook even checken of de mot er niet in zit....

zo.. B12 viel een beetje tegen zeg.. ze opende erg vet met lekkere up tempo techno track.. was ook gelijk het beste wat ik van ze hoorde.. het was het allemaal net niet.. was best jammer, want ze hebben vette productie's

Filter fedde was gewoon het zelfde als zijn feddex (geloof ik) live-act.. die ik dus al een aantal keer gezien had.. was dus lekkere ruige acid met voornamelijk overstuurde beats..

:) jammer dat Ra-X te laat was.. na het snel neer zetten van zijn apparatuur begon hij toch nog aan zijn live-act die bekend staat om zijn geschreeuw en overstuurde kabaal. hij was nog geen 5min bezig en toen kwam er een blonde muts vanachter de bar naar hem toe gestormd en hem aangaf dat hij moest stoppen door wild met haar armen te zwaaien en haar handen op haar oren te houden.. waarop Ra-x reageerde door op een meter afstand van dat mens, al krijsend zijn middelvinger op te steken, ondersteund door NOISE wat hij uit zijn apparatuur weet te pompen. waarop dat mens nogal beledigend wegliep en verdween achter de bar.. Ra-x ging gewoon door met zijn act, maar hij was in totaal nog geen 10min bezig en toen kwam er een man naar hem toen met de vraag: "Al zou je dit kunnen stoppen, dan zou dat fijn zijn.." .. waarop ra-x zijn mic. neergooide en stopte met zijn act.. vol onbegrip.

:D waren echt 10 hele mooie minuten.. erg vermakelijk.

Aardvarck was onverwachts de man van de avond voor mij :okdan:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door gjb68
Als je echt voor minimal gaat monotoon&abstract zou ik naar Ikeda gaan kijken alleen 't jammere is het is een laptopman.

Ziet er gaaf uit waarom kan zoiets alleen in de randstad kan zowiezo niet komen zit in de nacht(dienst)8D

welke minimal act heeft geen laptop .. ;)

Origineel geplaatst door MadR
welke minimal act heeft geen laptop .. ;)

Dat is waar........volgens mij is het ook ontstaan mbv een laptop.......m'n streven is om dichtbij in de buurt te komen met hardware mbv vage doosjes.
Hoe was Ikeda?.........8D heb al wat behoorlijk materiaal van die gast en andere.

Origineel geplaatst door PlE
zo.. B12 viel een beetje tegen zeg.. ze opende erg vet met lekkere up tempo techno track.. was ook gelijk het beste wat ik van ze hoorde.. het was het allemaal net niet.. was best jammer, want ze hebben vette productie's

hee hee, je had ook naar mij moeten komen luisteren. Veel beter dan B 12 :D

ik heb ook wel een beetje heen en weer gelopen tussen b12 en jouw hoor :) en ik heb ook afgesloten bij jouw.. het swingde weer aardig de pan uit

De kelder is niet opgenomen. Nou ja, we zouden toch geen toestemming geven het online te plaatsen, maar toch.
Ze vinden ons waarschijnlijk niet goed genoeg. Gelukkig weten we zelf wel beter. :D

mijn god!

wat een negatieve gasten zijn jullie zeg!

"ze vinden ons vast niet goed genoeg" "we geven toch lekker geen toestemming".
Altijd dat gezeik en maar zeggen dat je de beste bent enzo! wanneer houdt het eens op en gaan jullie eens met een open mind de wereld bekijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Origineel geplaatst door ch9527
mijn god!

wat een negatieve gasten zijn jullie zeg!

"ze vinden ons vast niet goed genoeg" "we geven toch lekker geen toestemming".
Altijd dat gezeik en maar zeggen dat je de beste bent enzo! wanneer houdt het eens op en gaan jullie eens met een open mind de wereld bekijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het woord lekker verzin je zelf. Ook schreef ik niet dat we de beste zijn, al wil ik best toegeven dat we die avond zeker niet de slechtste waren. Je moet maar wat minder in de zon gaan zitten, dan komt er misschien nog wat nuttigs uit je strot. ;)

tuurlijk joh!

heb je aardvark nog gezien? of meteen in de auto naar huis?

Back