• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Misschien leuke ruil.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Ik wil het volgende te ruil aanbieden

Moog Prodigy MK1 Analoogje Optisch zeer mooie staat technisch in orde behalve de Attack van VCA,VCF moet nagekeken worden lijkt erop dat deze niet op 0 staat ofzo maar reparateurs genoeg...heeft GEEN CV/Gate

Electrix Filter Factory Analoog filtertje nette staat.

Spectral Audio Neptune 1 Analoge racksynth met 2 Osc's/1 Subosc,LFO audio in en fuzz blabla frontplaat wat verkleurd en cijfers beginnen te slijten van knoppen draaien en schakel je de Subosc naar LFO wil dat soms niet werken voeding eruit en weer in lost dit op.

Akai Z4 sampler met 40 Gb Harddisk,512 MB memory en FX kaart.

Yamaha DX-100 FM Synthje

Wat wil ik eigenlijk....1 hele mooie Analoge bak voor dezelfde waarde (mogen er ook 2 zijn)

En aangezien ik hier weer prijzen op moet geven vallen deze ook wat hoger uit omdat ik het eigenlijk niet wil verkopen behalve voor de volgende prijzen....

Moog Prodigy geen doos/manual 550 €

Electrix Filter Factory met oren zonder doos en manual 200 €

Spectral Audio Neptune zonder doos/manual 225 €

Akai Z4 zonder doos/manual 650 €

Yamaha DX100 zonder doos/manual 125 €

Ik zou zeggen try me !:D

Oh ja afhalen in Tilburg....heb weinig tijd en ben al weinig thuis dus....:erm:

Geen analoge FX of filterbakken s.v.p. zoek alleen een lekkere oude echte analoge synth..
Heb te weinig tijd en wil me toespitsen op maar paar apparaten om voor mezelf wat orde te krijgen i.p.v. de wirwar van nu :)

Prodigy Fotootje

Attachments

• prodigy.gif
    prodigy.gif
    84,4 KB · Bekeken: 79
Filter Factory,Z4 en Neptune

Attachments

• rekje.gif
    rekje.gif
    97,7 KB · Bekeken: 100
fotootje DX-100 zitten ook 2 ''uiteindjes'' aan beide kanten voor om de nek te hangen denk ik..

Attachments

• dx-100.gif
    dx-100.gif
    61,3 KB · Bekeken: 68
Oh ja FX board wil ik niet los verkopen lijkt me jammer want het hoort er gewoon sorry voor diegene die dit zoeken...

Sta open voor ruildeals maar alleen analoge meuk en dan doel ik op het wat zwaardere geschut dus geen Juno's,Poly800's etc.etc.(you know what I mean)
Dus kom maar op heb weer internet onderweg dus kan reageren.

M.v.g.Kevin:)

Niemand wat leuks te ruil voor ik me bedenk? :)

Tsja sorry trek de Moog en Z4 toch terug....zijn 2 erg mooie bakken (de Moog is op attack probleem na in topstaat)

Heb dus nog de Neptune 1 leuk bakkie
de Filterfactory leuk filter en de DX100...
Wil deze ruilen tegen iets als een Sherman 2,ander analoogje,outputuitbreidng voor Z4 of iets leuks voor onderweg....zie ook mijn andere advertentie voor ruil/koop spul

Nog een toevoeging:
Drawmer LX20 compressor met paar niet originele knoppen 2 kanalen (1 stereo of 2 mono) maar rechterkanaal kraakt wat (door lang niet in gebruik ?)
Mag weg voor 75 €

Voor de andere spullen geld ook prijs te hoog doe dan een bod ofzo...

En van deze kant nog een trap kom maar met ruilvoorstellen ef bied...

Schup !

Neptune 1 200 €
Filter Factory 200 €
DX-100 110 €
LX-20 65 €

samen 550 of een mooie ruildeal liefst met toetsen en midi :)

Is er nu echt niemand die ik hier blij mee kan maken en die wat leuks voor mij heeft ????

Weer omhoog bij deze dan...als je echt iets heeeeel interessants hebt wil ik er misschien we'll weer de Z4 en Moog bijdoen maar dan moet het iets aparts zijn en GEEN VA

M.v.g.Kevin

Filterfactory is WEG
Neptune & LX20 blijven nog ff
Yamaha DX-100 110 €

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back