Kevin
Tis niet te gleuven
Ik wil het volgende te ruil aanbieden
Moog Prodigy MK1 Analoogje Optisch zeer mooie staat technisch in orde behalve de Attack van VCA,VCF moet nagekeken worden lijkt erop dat deze niet op 0 staat ofzo maar reparateurs genoeg...heeft GEEN CV/Gate
Electrix Filter Factory Analoog filtertje nette staat.
Spectral Audio Neptune 1 Analoge racksynth met 2 Osc's/1 Subosc,LFO audio in en fuzz blabla frontplaat wat verkleurd en cijfers beginnen te slijten van knoppen draaien en schakel je de Subosc naar LFO wil dat soms niet werken voeding eruit en weer in lost dit op.
Akai Z4 sampler met 40 Gb Harddisk,512 MB memory en FX kaart.
Yamaha DX-100 FM Synthje
Wat wil ik eigenlijk....1 hele mooie Analoge bak voor dezelfde waarde (mogen er ook 2 zijn)
En aangezien ik hier weer prijzen op moet geven vallen deze ook wat hoger uit omdat ik het eigenlijk niet wil verkopen behalve voor de volgende prijzen....
Moog Prodigy geen doos/manual 550 €
Electrix Filter Factory met oren zonder doos en manual 200 €
Spectral Audio Neptune zonder doos/manual 225 €
Akai Z4 zonder doos/manual 650 €
Yamaha DX100 zonder doos/manual 125 €
Ik zou zeggen try me !
Moog Prodigy MK1 Analoogje Optisch zeer mooie staat technisch in orde behalve de Attack van VCA,VCF moet nagekeken worden lijkt erop dat deze niet op 0 staat ofzo maar reparateurs genoeg...heeft GEEN CV/Gate
Electrix Filter Factory Analoog filtertje nette staat.
Spectral Audio Neptune 1 Analoge racksynth met 2 Osc's/1 Subosc,LFO audio in en fuzz blabla frontplaat wat verkleurd en cijfers beginnen te slijten van knoppen draaien en schakel je de Subosc naar LFO wil dat soms niet werken voeding eruit en weer in lost dit op.
Akai Z4 sampler met 40 Gb Harddisk,512 MB memory en FX kaart.
Yamaha DX-100 FM Synthje
Wat wil ik eigenlijk....1 hele mooie Analoge bak voor dezelfde waarde (mogen er ook 2 zijn)
En aangezien ik hier weer prijzen op moet geven vallen deze ook wat hoger uit omdat ik het eigenlijk niet wil verkopen behalve voor de volgende prijzen....
Moog Prodigy geen doos/manual 550 €
Electrix Filter Factory met oren zonder doos en manual 200 €
Spectral Audio Neptune zonder doos/manual 225 €
Akai Z4 zonder doos/manual 650 €
Yamaha DX100 zonder doos/manual 125 €
Ik zou zeggen try me !