KRK RP-5 uit Frankrijk

Origineel geplaatst door THP
ze zijn nu alweer 168 euro p.s. incl. VAT :(

Ik heb vandaag de faktuur ontvangen, die van mij zijn nog 288 het paar.

Kwam ik ook achter ja dat ze nu 168 euro per paar zijn geworden, i.p.v. 144 euro wat ze waren :(
Viel ze zeker op dat veel mensen ze begonnen te bestellen en dachten ze dan maar de prijs ff wat omhoog gooien.
Had ik ze maar eerder besteld :stupid

de RP6 zijn 26 euro duurder geworden per stuk .. mja is nog steeds erg goedkoop :)
die 52 euro meer lig ik niet wakker van.. hopen dat ze nu niet sneaky blijven verhogen, binnekort maar snel bestellen
de RP8's zijn trouwens maar 10 euro duurder geworden...

Gisteren zijn ze opgestuurd, dus wanneer zijn ze dan met UPS uit Frankrijk hier?

Origineel geplaatst door bikkel
Gisteren zijn ze opgestuurd, dus wanneer zijn ze dan met UPS uit Frankrijk hier?

Ik zou niet verbaasd zijn als je ze vandaag al hebt. UPS kan heel snel, maar het is een beetje afhankelijk van welke service je bij ze gekozen hebt. Anders morgen of maandag. Ik weet dat TNT vanuit de VS binnen 3 dagen hier kan zijn dus Frankrijk moet echt sneller.

Als ik het zo zie ben ik wel blij dat ik net wat geld had liggen en niet getwijfeld heb maar gewoon besteld heb.....tot nu toe lijkt het verder wel een solide bedrijf om bij te bestellen, ik stelde een (in het Engels gestelde) vraag over een faktuur die ik ontving, en ik had binnen een uur (volgens mij zelfs binnen een half uur) een antwoord in goed Engels.

Ik heb laatst een compressor bij hun gekocht en was erg tevreden met de service. Snel vragen beantwoord (zelfs s'avonds nog via hun websites chat functie) en snelle levering.

Als je het toch niet vertrouwt kan je trouwens altijd Thomann vragen de prijs te matchen dat is meestal geen probleem.

Origineel geplaatst door cryptout
Als je het toch niet vertrouwt kan je trouwens altijd Thomann vragen de prijs te matchen dat is meestal geen probleem.

heb ze gemailed met de vraag of ze de RP8 konden matchen..
niet dus....

Ik heb bij hen ook monitors besteld.

24u later stonden ze gratis geleverd voor de deur!

Perfecte service

Ook zeer goeie ervaringen met Morel Muziek! Met 3 man tegelijk een setje RP8's gekocht, ging er per persoon 100 euro van de setprijs af.. Heel erg netjes!! :halleluja

Dus als er meer mensen interesse hebben zou ik even die gasten bellen, een groupbuy scheelt toch best aardig! En vanaf 3 personen dus al...

Origineel geplaatst door divinio
Ik heb bij hen ook monitors besteld.

24u later stonden ze gratis geleverd voor de deur!

Perfecte service

Bij wie? Morel of die Fransen?

Mijn pakketje is nog onderweg volgens UPS.

Origineel geplaatst door bikkel
Bij wie? Morel of die Fransen?

Mijn pakketje is nog onderweg volgens UPS.

Bij die fransen. Maar dat was wel door de week

Back