• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] - Roland JX-8P + 8 kanaals mixertje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

El_Zappo

Nieuwkomer
Nog steeds te koop:

20029227691488560161950.jpg

Roland JX-8P, geweldig apparaat!
300 euro

20029228822394057992009.jpg

General Music PickPad 8 kanaals mixer (6x mono, 2x stereo)
compacte mixer, 2bands eq, gain, aux en pan per kanaal, en met handleiding en handvat :-)
100 euro

Alles is alleen af te halen in Son (net boven Eindhoven)

Groeten,

Mark

tja...een pg-800 los kost je al zeker 200 euro, dus dan zou 300 voor een JX met PG wel een *erg* goeie deal worden ;)

Toegegeven, met de PG-800 zou het leven met een JX wel een stuk aangenamer worden, maar ik heb er al die tijd dat ik 'm heb zonder programmer ook heel veel plezier van gehad.

Er is overigens ook genoeg software beschikbaar om 'm te programmeren, bijv. Cubase/Cakewalk mixermaps en de PC-JX8P editor (http://www.synthzone.com/~mschreier/)

Anyway, het is een vraagprijs...ietsje minder is misschien ook goed (meer natuurlijk ook :D) maw bieden mag!

Groeten,

Mark

Anyway, het is een vraagprijs...ietsje minder is misschien ook goed (meer natuurlijk ook :D) maw bieden mag!

[/B]

ok €15.-

je hebt ook wel gelijk Zappo, 300 euro is best een redelijke prijs zonder de PG
een JX 8 is prima te gebruiken zonder programmer idd (midi mixermap werk goed genoeg en heeft nog veel meer voordelen!)... maar ik zoek er een voor de 10 (want die heeft klote interface)

dus mensen met JX 8 die hun PG kwijt willen, melden bij 6 trak ik heb er een hard nodig voor mijn 10

alvast bedankt! :halleluja

Origineel geplaatst door 6 trak
je hebt ook wel gelijk Zappo, 300 euro is best een redelijke prijs zonder de PG
een JX 8 is prima te gebruiken zonder programmer idd (midi mixermap werk goed genoeg en heeft nog veel meer voordelen!)... maar ik zoek er een voor de 10 (want die heeft klote interface)

dus mensen met JX 8 die hun PG kwijt willen, melden bij 6 trak ik heb er een hard nodig voor mijn 10

alvast bedankt! :halleluja

Stuur een pb-tje aan maxdox. Hij heeft in zijn JX-10 een andere eprom gezet waardoor die dezelfde midi-implementatie krijgt als een jx-8p/mks 70 en kan je daar vast wel meer over vertellen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back