Steinberg Midex 8

Steve Muller

Nieuwkomer
Beste Forumleden,

Hallo,

Onlangs heb ik mij Cubase sx 3 aangeschaft, voordien werkte ik nog met VST 5.0 .
ik heb nl een steinberg midex 8 usb interface en heb de driver 1.0.0.b5_geinstalleerd in mijn audio / midi
configuratie maar die vind geen midex 8.

Zou het kunnen dat deze interface veroudert is voor het gebruik van CUBASE SX 3?

Indien wel , welk interface zouden jullie me eventueel kunnen voorstellen die perfect aanslaaat met CUBASE SX 3?

Of als er iemand is die een midex 8 usb interface gebruikt samen met cubase sx 3, laat het me dan weten wat ik fout doe.

Alvast bedankt,

Steve Muller
UNNAMEDRECORDS
Koningin Fabiolalaan 97
9000 Gent
Belgium.

mobile : +32 (0) 477/55.39.56
fax : +32 (0) 92340728
email: info@unnamedrecords.com
http://www.UnnamedRecords.com

Re: Steinberg Midex 8

Origineel geplaatst door Steve Muller
Zou het kunnen dat deze interface veroudert is voor het gebruik van CUBASE SX 3?
Nope. Mijn 2 Midexen worden zonder problemen gevonden door mijn computer en werken allebei zonder problemen in Cubase :).

Of als er iemand is die een midex 8 usb interface gebruikt samen met cubase sx 3, laat het me dan weten wat ik fout doe.
Helaas heb ik geen Mac :(. Steinberg heeft wel zelf een support-forum - daar al eens rondgezocht? Ook al de bijbehorende PDF file bekeken op de site?

PS : ik zou je e-mail adres even weghalen of naam (at) site (punt) com doen, dan heb je niet zo gauw de kans dat 't opgepikt wordt door een spambot.

Steinberg midex 8

Steinberg midex 8

Dag Yoozer,

Heb jij dan cubase sx 3?

Het is wel goed om te weten dat ie nog werkt op cubase sx, anders moest ik mij een ander kopen en daar heb ik nu helemaal geen zin in qua budged.

Groetjes,

Jups, SX3. Er zijn wel nieuwere versies van de Midex, maar da's een cosmetische kwestie; die van mij hebben beiden nog het oude Steinberg logo.

steinberg Midex 8

steinberg Midex 8

Hey Yoozer,

Bedankt om terug te antwoorden,

Dan weet ik niet wat er fout gegaan is , heb de laatste software geinstalleerd( kan je eens kijken welke driver 1.0.0.b5_geinstalleerd is in jouw audio / midi configuratie ? )misschien moet ik de oudere versie downloaden.
Heb mijn midex indertijd nieuw gekocht , maar vind men installer cd niet meer.

Ik zal eens de forum van steinberg midex raadplegen.

Toch bedankt hé,

Groetjes,

midex8 en sx3 werkt inmiddels foutloos, met de laatste driver, je hebt de 1.9 driver nodig.
die kun je hier downloaden: Midex8 1.9 driver

Steinberg Midex 8

hey Quifster,

Heb zonet naar de link geweest, maar ik heb een mac geen pc.
Dit zal dus weer niet gaan.

Toch bedankt,

dan heb je inderdaad de laatste versie:
mac drivers

midi configuratie

midi configuratie

Hey Quifster,

Ik zie mijn midex 8 in mijn midi configuratie staan .
Bij kenmerken van de midex ,wat moet ik bij poorten invullen, want ik kan niet linken naar mijn apparatuur.
moet ik de online aanstippen of niet?

Alvast bedankt

Back