[techhouse] Peter Horrevorts - TBA

mooie kwaliteit sounds weer; chapeau!

enne... gefeliciteerd met je deal!
das een leuk label om bij te zitten, al zou ik de N op t eind in de afkorting wel weghalen ;) confusing...

Deze track zit weer erg netjes en verzorgd in elkaar. Het enige wat ik een beetje mis is een extra element er in, dat de hele track interessant maakt. Een lead of iets dergelijks. Ik heb nu een beetje te veel 't gevoel dat ik vooral naar bijgeluiden zit te luisteren, zonder dat één element me echt 'pakt'.

Maar verder erg lekker!

weer lekker...alleen...iedereen heeft het minimal manimiel virus te pakken zo lijkt...nix mis mee hoor...maaruh..een analoge bak is nix voor jou he;)

GR,

Lekker trakkie indeed..! De 62e alweer die ik van je op mijn hd heb staan.. hihi..:okdan:

Goeie poeier!

Thnks!

Toch nog maar een of ander extra thema'tje erbij verzinnen... Ik moet zeggen dat ik dat gevoel nu ook heb na een paar keer luisteren. Al is het maar een noisy lead ofzo die mee gaat op die ge'sidechain'de sounds.

En ja, ik heb sinds kort een deal bij Kanzleramt. Ik ben daar eeeerg blij zoals je vast begrijpt... Er komen in de eerste instantie 2 releases van mij daar uit, 1tje in september en 1 in november. Daarnaast ga ik 19 Augustus voor ze optreden tijdens een Kanzleramt Labelnight in de Poema. Daarom ben ik me nu helemaal aan 't focussen op materiaal voor Ableton maken.

Origineel geplaatst door forcesupreme
En ja, ik heb sinds kort een deal bij Kanzleramt. Ik ben daar eeeerg blij zoals je vast begrijpt... Er komen in de eerste instantie 2 releases van mij daar uit, 1tje in september en 1 in november. Daarnaast ga ik 19 Augustus voor ze optreden tijdens een Kanzleramt Labelnight in de Poema. Daarom ben ik me nu helemaal aan 't focussen op materiaal voor Ableton maken.
Vetterdevet! :okdan:

mooie track, maar hij steunt misschjien wel inderdaad wat te veel op bijgeluiden.
je sound staat in ieder geval al als een huis:)

Aanstekelijk zelfs mamma begint te deinen.
Ik hoop er bij te zijn in de poema (laat mamma wel thuis)
Echt zeer smakelijk dit!
:W

Shiiiiit wat een dikke track man!!!!!
Veel succes op kanzleramt......niks lead erin!!!!!
less is more...

Celltec-records
The Hague

vette shit as usual! keep them coming.. ik wou dat ik zoveel tijd had ;)

Back