Wilfredske
Ingeburgerd
Hallo
Ideale site dit
!
Ik speel sinds kort de muziek van mijn yamaha S90 in op mijn pc met een onboard geluidskaart realtek high definition audio. Ik krijg daarbij ruis door, heel irritant. Nu werd mij hier op het forum aangeraden een nieuwe geluidskaart te kopen, dan zou het beter moeten zijn (al heb ik op een andere pc hetzelfde gedaan, ook met onboard geluidskaart, en geen last van ruis, maar goed....).
Wie kan mij vertellen welke (liefst niet al te dure) geluidskaart ik met dit doel voor ogen (weg met de ruis) kan kopen, en evt. waar deze het goedkoopst is? Is marktplaats een optie voor deze hardware, of zeker niet?
Hopend op een reactie, please make me
Tsjobbe
Ideale site dit
!Ik speel sinds kort de muziek van mijn yamaha S90 in op mijn pc met een onboard geluidskaart realtek high definition audio. Ik krijg daarbij ruis door, heel irritant. Nu werd mij hier op het forum aangeraden een nieuwe geluidskaart te kopen, dan zou het beter moeten zijn (al heb ik op een andere pc hetzelfde gedaan, ook met onboard geluidskaart, en geen last van ruis, maar goed....).
Wie kan mij vertellen welke (liefst niet al te dure) geluidskaart ik met dit doel voor ogen (weg met de ruis) kan kopen, en evt. waar deze het goedkoopst is? Is marktplaats een optie voor deze hardware, of zeker niet?
Hopend op een reactie, please make me
Tsjobbe

: