Claus Overleden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ch!llZ

Dedicated to dancemusic
Vanavond, rond 19.00 uur, is Zijne Koninklijke Hoogheid prins Claus op 76-jarige in het Academisch Medisch Centrum Amsterdam overleden. De Prins kampte al lange tijd met zijn gezondheid.

Dat is namens de minister-president Balkenende meegedeeld door de RVD (Rijksvoorlichtingsdienst).

Gecondoleerd

Vind het best jammer! Was een goeie vent denk ik (ik ken hem niet persoonlijk!)

Maar is dit een berivht voor het FORUM?

Eric

Tja, vervelend.....maar ik denk wel dat dit beter voor em is dan ieder dag weer in een ziekenhuis liggen en opengesneden worden tot en met......als ik die man zag dacht ik altijd aan dat spelletje dr bibber.

Waarom zou dit geen bericht voor het forum zijn dan ?

En trouwens is gepost in overige niet synthdiscussie's

Hmbl, verbaast me echt niks. Met alle respect van de wereld voor de beste man en m'n condoleances (hoe het ook geschreven moet worden) aan ganz z'n familie... De laatste paar maanden liep je iedere ochtend met een suffe kop naar beneden richting de brievenbus om te kijken of de krant het nieuws had vermeld over het heengaan van onze prins...

En persoonlijk denk ik dat de man op deze manier beter af is. Het zal geen pretje zijn om iedere dag maar weer de strijd aan te moeten gaan tegen je pijnen etc... Clausje, wanneer je dit nog ziet vanuit weet ik waar dan heb ik nog een ding tegen je te zeggen: " Let's party!!!" :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back