waldorf microwave XTK

Status
Please reply by conversation.

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
wie heeft er nog een microwave xt keyboard in de aanbieding

ik zou er eentje kopen van iemand maar dat bleek een oplichter te zijn

wie o wie

Origineel geplaatst door Pinquin
Waldorf XTK - Interface

Weet niet of de link werkt, maar in iedergeval op de site van Interface.

ja deze man ken ik atthans

paar dagen geleden hebben we wat emails verstuurd en zou langskomen

s'maandags krijg ik een mail van hem waarin staat dat ie ruzie had met een ander koper en dat ik alsnog langs kon komen
(hij heeft mij nooit verteld dat er ook andere zouden langskomen wat al apart is)

iig gisteravond ging ik naar den haag toe om bij hem langs te gaan eenmaal aangekomen bel ik hem op

champ > ja hoi ik ben nu in denhaag en kan zo bij je zijn
greg > uhm ja ik ga nu met vrienden op stap en kan niet wachten :confused:
champ > en morgen dan (werd al half gek )
greg > ja nou uhhh ik weet niet of ik morgen nog in den haag ben ik mail je wel

meer hoef ik niet te zeggen denk ik

maar een paar plaatjes kan ie krijgen :maffia: :stupid :slotje: :mega:

Waldorf

Waldorf

Dat verhaal ken ik van iets dichterbij. De jongen met wie deze 'verkoper' ruzie kreeg had gisteren om 12 uur een afspraak met hem. Maar meneer bleek niet open te doen, hoewel alle ramen openstonden en er muziek aanstond. Ook roepen hielp niet en z'n telefoon had -ie maar uitgezet.

Toen mijn maatje hem drie uur later eindelijk aan de lijn had, en die was inderdaad niet vrolijk want hij was voor Jan Lul van Haarlem naar Den haag gegaan, zei deze 'Greg': "Maar we hadden toch tussen 14 en 15 uur afgesproken...? Ik sliep nog... was wezen stappen. Maar je boze toon staat me niet aan..." !

Lijkt me duidelijk genoeg...

600 euro kan echt niet .. 900 eerder.. ik kreeg ook een keer een mail van zo'n gast over een xtk .. foto's waren me iets te profi ook..was ook over de grens..ik heb het niet gedaan ..

ja het is nu de 2de keer dat me zoiets overkomt de volgende keer maak ik er een zaak van

hier in nl geld het volgens mij zo dat waneer je een overeenkomst sluit dat die dan ook nagemaakt moet worden teminste zoiets had ik gelezen ergens

iig heb geld en wil er vanaf :D
dus heb je nog een kick ass synth liggen waarvan je denkt die wil ie vast en zeker hebben stuur me een pm

Een oplichter probeert over het algemeen geld afhandig te maken van anderen. Deze kerel doet dat kennelijk niet. Misschien is het gewoon een zot ? Ooit heb ik eens een CS30M gekocht bij een zot die nooit open deed omdat ie nogal in de war was, hij vertelde me dat er al een stuk of 5 personen langs waren geweest. Toen ik bij hem kwam was hij toevallig aan het verhuizen naar het appartement naast de zijne (!), zo kwam ik nogal makkelijk binnen. Heb nog wel een uur moeten luisteren naar al zijn shit enzo, maar die Yamaha was in de pocket (voor 250 gulden).

Wat denk je wat, ik kom net bij Greg vandaan, lik heb daar samen met mijn broer een ekker kopje koffie gedronken terwijl hij mij wat over wavetables uitlegde. Toen mijn koffie op was heb zijn perfecte XTK mee naar huis genomen voor 650,-. Niks aan de hand, gewoon zoals afgesproken!

Dat wou ik echt ff kwijt.

:dubbel:

Greg is gewoon geen oplichter, misschien is hij slecht in afspraken maken of zo, ik heb i.i.g. problemen gehad.

Origineel geplaatst door VlEen
Beetje zuur voor Champ, had er dan bijgezegd, dat je hem nog ff getilt had:D

Ik heb belachelijk veel suiker in mijn koffie gedaan.

Het is dan wel geen XT, maar ik heb wel een XT rack versie voor je in de aanbieding.... of moet het persé de key-versie zijn?

Attachments

• waldorf xt edit.jpg
    waldorf xt edit.jpg
    75,7 KB · Bekeken: 68
Status
Please reply by conversation.
Back