Rackoren mks serie gevraagd

Status
Please reply by conversation.

rombraz

Organisch
ik heb zelf de 10 ..maar moet niet uitmaken welk model .. Mvg Sjoerd

Je mag eventueel de rackoren van mijn MKS-30 lenen om na te laten maken, wens ik ze wel snel weer terug. Lijkt me op zich niet moeilijk voor iemand die een beetje knap is in metaalbewerking deze te reproduceren.

Ik kan je ook de formaten mailen overigens, is wellicht makkelijker.

rackoren

rackoren

aah goed idee man ja de formaten mailen is goed ,mijn zwager zit in de metaal dus dat moet goedkomen:)
thanx

Ik zal dit weekend de MKS-30 uit m'n rack schroeven, dan post ik hier de afmetingen, zodat anderen in de toekomst hier ook nog wat aan kunnen hebben.

Wat ik zo al zie is dat het metaal voor de MKS-30 rackoren vrij dik zijn, al snel een mm of 4/5, maar ik denk dat je met dunner materiaal ook wel uit de voeten kunt, mits der MKS-10 niet te zwaar is.

Zal ik de oortjes ook even fotograferen of scannen, is wellicht wel makkelijk als referentie?

re

re

aah tof . het zal wel 5 mm worden aangezien de mks10 is een zwaar bakbeest is. daar komen dikke rack oren aan,:)

mail maar door relaxed,

Hierbij de foto's van de rackoren met afstand vanaf de randen tot aan het middelpunt gemeten.

De diameter van de gaten van de zijde die aan de MKS geschroefd wordt is 4,5mm, die van de zijde die in het rack geschroefd wordt 7mm. Deze zou ik wat groter laten maken zodat je wat speling overhoudt, als je de MKS in je rack schroefd is het geheel toch stevig bevestigd.

Het metaal voor de rackoren van de MKS-30 is 4,5mm dik.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, laat me even weten wanneer het niet duidelijk is.

Beeld 1

Attachments

• mks_rackoren-1.jpg
    mks_rackoren-1.jpg
    15,8 KB · Bekeken: 54
Status
Please reply by conversation.
Back