::Alan op Tunnel Goes Ibiza 5::

Alan

Fatty Fat
Een beetje reclame voor mezelf :engel:

In deze warme zomerdagen (21 juli om exact te zijn) komt de jaarlijkse zomer trance verzamelaar van het duitse label Tunnel Records uit, genaamd Tunnel Goes Ibiza 5.
Gelukkig hoeven wij deze zomer niet naar Ibiza, want het is hier ongeveer net zo warm 8o)
De cd is aan elkaar gemixt door Dj Dean.

Op cd1, track 17 kun je een track van mij vinden:
"Lisaya vs. Thomas Petersen - Embracing Sunlight"

Lisaya dat ben ik, en Thomas Petersen is een vriend die de deal voor me heeft weten te regelen :okdan:

Voor mijn gewaardeerde en eventueel geinteresseerde mede-synthforummers heb ik een mp3 fragment van mijn track online gezet:

http://music.dimensional.nl/lisayaVSpetersen_EmbracingSunlight.mp3

Veel plezier ermee. :dj:

Oh ja, op onderstaande link kun je de cd bekijken en er komen binnenkort ook wel luisterfragmenten bij lijkt me:
http://www.amazon.de/gp/product/B000G7PR96/028-0750826-6162949?v=glance&n=290380

Ik neem er nog eentje! :biertje:

Geweldig nieuws Alan!
Neem er nog maar 1tje :biertje:
En idd weer een goede track van jou.

beste Alan,

ik hoop voor je dat de cd met bergen tegelijk verkocht gaat worden, het label de royalties zsm aan je overmaken en dat de grote massa helemaal los gaat op je track....

persoonlijk doet het de track me helemaal niets..

kwil niet je track afkraken maar dat kan ook met name aan het feit liggen dat ik trance vaak:
- te vlak vind
- op de grote massa te gericht vind
- en m.i. het ergste van alles, het is veel te soetsappig!

zelf mis ik de scherpe venijnige randjes en (on)voorspelbare breaks in de track
(past mssn helemaal niet in dit genre, daardoor vind ik het al heel snel 13 in een dozijn muziek)

houdt niet in dat ik het tof voor je vind dat je direct op een verzamelaar kan uitkomen en dat deze door de welom zeer gerespecteerde DJ Jean is gemixt...(juist door zijn naam zal de verkoopcijfers alleen al onder het grote publiek toenemen)

commercieel gezien zijn juist de verzamelaars het meest intressant!

veel succes met je verdere projecten en pas op met teveel bier in deze brandende zon :biertje:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door sms303
...deze door de welom zeer gerespecteerde DJ Jean is gemixt...(juist door zijn naam zal de verkoopcijfers alleen al onder het grote publiek toenemen)..

DJ Dean dus, niet DJ Jean... ;)

Maarre, gefeliciteerd Alan! :biertje:

Re: ::Alan op Tunnel Goes Ibiza 5::

Origineel geplaatst door Alan
De cd is aan elkaar gemixt door Dj Dean.

:D je hebt helemaal gelijk :D

voor jou ook een :biertje: ;)

Origineel geplaatst door sms303
beste Alan,
persoonlijk doet het de track me helemaal niets..

kwil niet je track afkraken maar dat kan ook met name aan het feit liggen dat ik trance vaak:
- te vlak vind
- op de grote massa te gericht vind
- en m.i. het ergste van alles, het is veel te soetsappig!

zelf mis ik de scherpe venijnige randjes en (on)voorspelbare breaks in de track
(past mssn helemaal niet in dit genre, daardoor vind ik het al heel snel 13 in een dozijn muziek)

Hey sms303!

Tuurlijk mag je mijn track afkraken.
Kritiek vind ik prima. En mensen die een andere smaak hebben ook. Als iedereen trance mooi zou vinden en ging maken zou ik veel te veel concurrentie hebben :)

Ik maak al heel wat jaartjes muziek. Ook andere soorten dan commerciele trance. Tientallen nummers, en waarschijnlijk nog meer. Geen hond die daar in geinteresseerd is (met honden bedoel ik a&r's, labels etc.), dus van tijd tot tijd gooi ik er een lekker commercieel trackje tussen met de hoop een groter publiek te bereiken. En dat is met deze track o.a. gelukt.
Misschien houdt ik er net genoeg geld aan over om een gare 2e hands synth hier op het forum te kopen *D

En over 13 in een dozijn gepraat, is dat niet met alle muziekstijlen na verloop van tijd zo? Alsof techno, jazz of popmuziek zo afwisselend zijn.

Het is je ding of het is je ding niet.

Maaruh.. Daar ging deze thread eigenlijk helemaal niet over.

:dj:

Uitstekend trance nummer hoor, mooi strak geheel waar de energie vanaf knalt.

Een track die zeker zal doen wat ie moet doen: het publiek op de dansvloer lekker uit de bol laten gaan tussen de lasers

geen slagroomtaart vandaag maar een ijsje :W ... tis gewoon goed geen gemaar .. lekker cliche verstand op nul

je staat gewoon op disk A tiesto op disk B :stupid :D

Back