Ook ff voorstellen

ptol

Ingeburgerd
Hallo allemaal! Mijn naam is Peter en ik kom uit Rotterdam. In het verleden (begin jaren '90) heb ik wat platen uitgebracht op o.a. het Rotterdam Records label van Mid-Town Records. Ik werkte toen nog met o.a. een Amiga en een Roland W-30 en later een Juno 102 en een Ensoniq EPS16+. Ik heb toen alles weggedaan en me niet meer met produceren beziggehouden. Maar de laatste tijd begon het weer te kriebelen en heb ik wat spullen aangeschaft om lekker weer met hardcore bezig te zijn. Momenteel heb ik het volgende staan: Yamaha CS2x, Akai S2000, Behringer mixer, Roland TR626 en een Lexicon MPX110. Dit geheel stuur ik aan met een iMac G3 en Logic. Bevalt me prima tot nu toe. Toch leuk spul om weer mee te beginnen? Ik hoop ooit weer eens wat uit te kunnen brengen. En natuurlijk ben ik blij dat ik dit forum als tip kreeg!

Leuk weer eens een rotterdammer!

Onder welke naam heb je vroeger platen uitgebracht?

Ben wel benieuwd onder welke naam je muziek uit hebt gebracht. Rotterdam Records was in die tijd niet 1 van de minste. Het Forze-team bracht daar ook muziek uit en ook Neophyte.

Maar welkom bij de club

Origineel geplaatst door bambamstudio
Welkom

idem:D

welkom hier

Welkom op het forum, je weet nog niet half hoezeer het een understatement is dat je
blij bent dat je het forum hebt leren kennen :D

Hallo,

Op zich is er toch nix mis met hardcore? Ik ben bijv. fan van Gabber Piet.......

Back