Ik ga mijn recording set iets anders opzetten daarom verkoop ik mijn MOTU 828 en een Fostex VR800.
De MOTU 828 firewire geluidskaart is van de eerste versie, 44.1 en 48 khz schakelbaar, méér dan genoeg voor de thuisopnemert.
Kort ff de specs: 8 analoog in en uit + ADAT en SPdif. De staat is bijna als nieuw, heeft alleen in mijn rack gehangen in de studio, sublieme geluidskwaliteit. Geschikt voor Mac en PC, zie www.motu.com.
Wat zit er bij? MOTU 828 kaart, handleiding, 220V Euro-kabel en Firewire kabel.
Ik vraag er 370 euro voor.
De Fostex VR800 heeft hier als reserve gestaan maar was nooit nodig, staat nog in zijn doos stof te happen. De staat is dus eigenlijk gewoon nieuw. Met 40G HD aan boord dus je kan een tijdje vooruit.
Hier vraag ik 150 euro voor (vooral omdat de HD gewoon nog nieuw is)
Disclaimer: de spullen worden verkocht zoals ze zijn en zoals beschreven. Ik geef géén support of garantie op de artikelen, je mag ze uiteraard testen in mijn studio in Hengelo (OV). Versturen is mogelijk maar gebeurd geheel voor risico koper, artikelen worden alleen verstuurd als het volledige bedrag is vooruitbetaald op mijn bankrekening.
De MOTU 828 firewire geluidskaart is van de eerste versie, 44.1 en 48 khz schakelbaar, méér dan genoeg voor de thuisopnemert.
Kort ff de specs: 8 analoog in en uit + ADAT en SPdif. De staat is bijna als nieuw, heeft alleen in mijn rack gehangen in de studio, sublieme geluidskwaliteit. Geschikt voor Mac en PC, zie www.motu.com.Wat zit er bij? MOTU 828 kaart, handleiding, 220V Euro-kabel en Firewire kabel.
Ik vraag er 370 euro voor.
De Fostex VR800 heeft hier als reserve gestaan maar was nooit nodig, staat nog in zijn doos stof te happen. De staat is dus eigenlijk gewoon nieuw. Met 40G HD aan boord dus je kan een tijdje vooruit.
Hier vraag ik 150 euro voor (vooral omdat de HD gewoon nog nieuw is)
Disclaimer: de spullen worden verkocht zoals ze zijn en zoals beschreven. Ik geef géén support of garantie op de artikelen, je mag ze uiteraard testen in mijn studio in Hengelo (OV). Versturen is mogelijk maar gebeurd geheel voor risico koper, artikelen worden alleen verstuurd als het volledige bedrag is vooruitbetaald op mijn bankrekening.