• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop/Te Ruil: Vette YAMAHA AN1x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

P@r@d0X

Nieuwkomer
Ik heb nog een Yamaha AN1x liggen, die ik wel wil ruilen tegen een andere leuke synth. Ik wel wat bijleggen indien nodig.

Ik geloof niet dat dit virtueel-analoge trancebeest nog uitleg behoeft

Voor de mensen die het trouwens nog niet weten: er komen ook hele vette subbassen uit (Ideaal voor D&B)

ik hoor het wel

Peace:)

wat voor prijs had je in gedachten of hoeveel vind je dat ie waard is in geval van ruil? misschienwel nuttig om te weten.

restepc:)

Tja, goeie vraag...

Ik denk een eurotje of 400. Nu zul je misschien wel denken, wat veel. Maar da is nie zo, aangezien dit ding het absoluut waard is!

En trouwens er zijn er niet zo veel meer. Ook al roepen mensen dat dat welzo is, maar da's nu eenmaal niet zo.
Maar als iemand nog iets leuks heeft liggen om te ruilen valt er altijd over de prijs te onderhandelen.

Peace :)

ik heb voor de mijne 2100 geluden neergelegd, dus tel uit je winst !

ik heb (de allerlaatste) nieuwe in NL voor 540 euro gekocht...(1199 piek, of wat het nu 1099?)....tja, je hebt altijd baas boven baas. Toch zou ik zo 450 euro neerleggen voor een 2e handsje in goede staat als ik er nog geen een had. Wat een toffe bak is dat zeg.

Alleen wel even vragen offie hem schoonmaakt, ander krijg je van die vette vingers. ;)

2 Bazziman
Wat voor muziek maak je er mee? Waar is ie goed in?
Ben zeer geïnteresseerd om misschien een An1x te kopen...

(edit: OnAcid, thnx for Guru Josh man!! Nostalgie...*D )

Eigenlijk is de AN1x overal goed in. Alleen programmeren is iets lastiger.
Daar staat tegenover dat er een hele goede gratis editor beschikbaar is. Aan de knoppen kan je weer elke midi controller hangen en da's ook heel handig.

Gelukkig nog iemand die ook van oude platen kan genieten.:okdan:

Inderdaad het aantal knoppen valt wat tegen,onder 1 knop liggen zo'n 8 functies.het vergt wat oefenen,maar eenmaal bevriend te zijn met dit bakkie,doet ie alles wat je wilt.
Ik gebruik hem ook als master voor m'n softsynths.
Alle knoppen,bender velocity aftertouch en ribbon controller zijn midi aan te sturen en andersom.

Zeker kopen zou ik zeggen.Ik heb er 450 € voor neergelegd.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back