djmix-software automatiseren binnen webapplicatie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Technotourist

Nieuwkomer
Ik vrees dat ik met een niet zo evidente vraag kom:

Een klant van ons verkoopt muziek voor aerobics. Hij gebruikt bv Mixmeister om speciale mixen te maken enz. Nu heeft hij ons benaderd met een nieuw idee: klant kiest 15 mp3s uit DB en krijgt kort daarop bericht dat hij de mix kan downloaden. Nu willen we graag proberen om dit proces zo ver mogelijk te automatiseren, d.w.z. online applicatie stuurt code van mp3s door naar offline server, die stuurt mp3s naar mixprogramma dat automatisch mixt en na dit proces het resultaat opnieuw doorstuurt of minstens een boodschap dat de mix klaar is.

I know, klinkt allemaal beetje wish-full thinking en voorlopig zijn we gestrand op offline verwerking van de mix. Heeft er iemand weet van djmix-software die kan worden aangesproken vanuit een webapplicatie? Ik heb al behoorlijk gezocht en raak er niet echt uit.

Thanks!

John

Zonder bruut te willen zijn, dit is een synthesizer forum.
Ik veronderstel dat deze draad gauw dichtgaat...

wat je kan proberen is bv traktor dj gebruiken. Je moet sowieso van elk nummer de cuepoints gaan instellen, begin en einde, dus wat zijn de mix gedeeltes van een nummer. je neemt bv standaard de eerste 16 maten aan om te mixen. Dus elk nummer heeft een fade in en fade out cuepoint. Je maakt een mix binnen traktor dj, slaat die mixdata op, en opent die in een teksteditor, om te kijken hoe een programma een mix opslaat. Waarschijnlijk met hetzelfde principe. Als je dit kan ontleden kan je dus zelf ook zon mixbestand maken en die dmv het programma laten uitvoeren tot een mp3 bestand. Lijkt me niet onmogelijk, maar bedenk wel dat je niet de meest perfecte mixjes krijgt, alhoewel dit soort zaken best kan uitbreiden door een bepoerkte db met mp3 te houden waar in jhe van te voren als bepaalde mixes test op compatibility en aangeeft als de klant zijn mix volgorde maakt, iof beter nog dat de klant de mogelijkheid open laat welk volgorde aangehouden wordt zodat er een beter mixresultaat behaalt kan worden.

Bericht door een moderator:
Een applicatie ontwikkelings vraag in combinatie met een dj vraag, past hier inderdaad niet zo goed thuis. Je kan het beter vragen op een software ontwikkelings forum waarschijnlijk, of op een dj forum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back