• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elka X-705 Opknapper..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Geweldig orgel,stringensemble,piano,monosynth..
Heeft wat onderhoud nodig,alle toetsen werken goed,pianogedeelte ok,synthgedeelte werkt af en toe...Voor de knutselaar dus,heeft de elka rhapsody en soloist 505 aan boord evenals een drawbarorgel en een polysynth/piano..
Met bijbehorende flightcase ,stand en pedaal.De stand is wat roestig,maar verchroomd dus dat poets je er zo af..
Ik had hem gekocht als opknapproject,omdat ik de sound van de synth zo mooi vindt die er in zit..maar heb er gewoon geen tijd voor...evt. een leuke ruil met iets kleiners..
De prijs ..100 euro,dat is ie dik waard dit orgel is ook door jean michel jarre gebruikt op magnetic fields en the concerts in china volgens bronnen op het internet..

Attachments

• x702-2.jpg
    x702-2.jpg
    46,4 KB · Bekeken: 198
en als je iets leuks te ruil hebt..

en als je iets leuks te ruil hebt..

dat kan ook...:okdan:
Als er niemand interesse heeft,gaat ie in de hoek tot ie aan de beurt is voor reparatie..
:biertje:

80 euro is ook goed..

80 euro is ook goed..

string ensemble werkt ook,geluid is alleen zacht..kan nooit veel wezen..
Het enige wat ik nog niet gehoord heb zijn de drawbars..:koffie:

en weer te laat..

en weer te laat..

75 euro ik heb er zelf een stuk meer voor betaald,plek zat ook...geen haast meer...nog een week in de aanbieding..

deze mag dicht...

deze mag dicht...

wegens gebrek aan interesse...gaat ie tot nader orde de hoek in..:slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back