Beastie Boys acapella's (LEGAAL!!)

ZERO1985

Stamgast
ik vond toevallig deze coole site:

http://www.beastieboys.com/remixers.php

Onderaan kun je legaal een hele zooi Beastie Boys acapella's downloaden. Mp3's, dat wel, maar wel op 192 kilobits/seconde (vind ik best redelijk).

Leuk leuk leuk.

Ik wilde dit eigenlijk bij 'coole links' neerzetten, omdat het geen door mijzelf gemaakte mp3's zijn. Maar daar kon ik niets posten.

groet,

daan

is al een tijd geleden door dione gepost ...

maar thx anyways :)

:) Nummer "Check it out"
Heb dus ff snel een beatje eronder geknalt met de S950.
En idd, ik ben ook geen Yamaha fan... :o:

Attachments

• check_it_out.mp3
    752,7 KB · Bekeken: 150
Laatst gewijzigd:
fijn, weet er iemand of er zoiets bestaat van ll cool j, etc. Of melle mel, grand masterflash etc.
Ik ben op zoek naar klassiek hiphop vocals en samples. Bv die 'fresh' robotsample: online resources ?

Of als iemand sowieso sites met gratis legale acapella's weet,

ik krijg ze namelijk niet gevonden.......

alvast bedankt :W

Origineel geplaatst door deins
Of als iemand sowieso sites met gratis legale acapella's weet,

ik krijg ze namelijk niet gevonden.......

alvast bedankt :W

da's gek...als ik Google vind ik er duizenden...alleen of ze legaal zijn is dan maar de vraag...:)

kan je dan een paar links neerzetten:)

kan eerlijk gezegd ook niet zoveel vinden...........

en als je dan wat leuks hebt is t vaak al gebruikt.....=(

@mike:

geinig, hoor ik ook eens een akai s950 (dat is toch 12-bit?)

Mijn a4000 kan helaas niet audio streamen. Ik vind zo'n acapella toch moeilijk in mijn sampler te krijgen...

meestal blijft het bij op play drukken op het goeie moment op mijn rm1x, met het goeie bpm en een brakke laptop voor de mp3. zo kan ik dus ook niets opnemen :S

Ik kan het je sterker vertellen;

ik heb die Beastie acapella als audio track in Logic gedumpt
en S950 via midi in Logic mee gesyquenced.

Als je die Beastie acapella op "0" zet (in de tijdbalk), loopt ie zo mee in de maat.
BPM's staan er op de 10-de nauwkeurig bij, dus snap het probleem niet :confused:

Laatst gewijzigd:
:D Leuk, maar idd al oud linkje.

'k Gebruik ze af & toe wel es.

Iik heb geen 'probleem' hoor ;-) Maar op zich had ik wel wat vaker uit mogen proberen, want ik heb net binnen een kwartier een hele acapella overgezet naar mijn sampler (met een zipdisk) en als ik een toets ingedrukt houd dan speelt de hele acapella af.
Misschien ga ik nog 'problemen' krijgen als ik meer met polyfonie doe, maar dat ga ik maar eens uitgebreid uitproberen.

Ik ben toch wel verbaasd dat die hele wav zo snel overgezet was en ook helemaal afspeelt.

Maar ik kan me herrinneren dat ik een keer een acapella in stukken heb geknipt omdat de sample anders voortijdig werd gestopt.

Kan ik beter het hele liedje één midi noot laten meelopen dan dat ik van de acapella een one shot sample maak (die na een keer triggeren volledig afspeelt)?

Ik klooi nog wat aan.

@mike: ik ben ook niet negatief over Yamaha, het is vooral prijs/kwaliteit verhouding waarom ik 'veel' Yamaha heb, maar ik ben begonnen met een mc303.
Ik zoek nog wel een keer naar een goeie Roland drumbak (R8 vind ik wel leuk) of synth.

Origineel geplaatst door ZERO1985
Iik heb geen 'probleem' hoor ;-)

@mike: ik ben ook niet negatief over Yamaha, het is vooral prijs/kwaliteit verhouding waarom ik 'veel' Yamaha heb

Dit valt onder de catagorie" cynisch bedoeld", niet te serieus nemen dus ;)
En ik doe stoer over de S950 omdat dit een ouwe eenvoudige bak is
maar iets heel leuks kan in 12 bit.

Back