Virtueel AU rack in OSX

dextah

Ouwe rot
Ik las een tijdje geleden iets over een V-stack achtig iets maar dan voor AU units dat in OSX zit .
Of alleen in Tiger .
Schijnt er standaard in te zitten .
Ik weet alleen niet meer hou het heet en waar het zit ..
Iemand ?

ehhm..

ehhm..

dit is even abracadabra voor mij , wat kun je nu precies doen?
:confused: :confused:

Je kan er audiounits/instruments in openen zonder een host/sequencer zoals Logic of peak of Ableton die Audio units ondersteund .
Het is een soort mixertje een beetje in Logic stijl .
Je weet wat AudioUnits zijn toch ?

Nou,

Nou,

amper eerlijk gezegd maar op zich begrijp ik hieruit dat je AU-plugins kunt gebruiken zonder dat je een AU-host hebt.
M.a.w. software die normaal een host nodig heeft kan nu als standalone draaien?
Zou wel mooi zijn omdat ik geen sequencers gebruik maar wel vaker leuke virtuele intsrumenten langs zie komen.
Of ga ik nu te ver:bekdicht:
In ieder geval wordt het wel wat duidelijker nu!

Re: Nou,

Re: Nou,

Origineel geplaatst door VL7
amper eerlijk gezegd maar op zich begrijp ik hieruit dat je AU-plugins kunt gebruiken zonder dat je een AU-host hebt.
M.a.w. software die normaal een host nodig heeft kan nu als standalone draaien?
Zou wel mooi zijn omdat ik geen sequencers gebruik maar wel vaker leuke virtuele intsrumenten langs zie komen.
Of ga ik nu te ver:bekdicht:
In ieder geval wordt het wel wat duidelijker nu!

Dat is het !

Re: Re: Nou,

Re: Re: Nou,

Origineel geplaatst door dextah
Dat is het !
Goed dat ik het weet. Ga ik op het net speuren naar leuke virtuele instrumenten daar ook ik geen software heb draaien.

Hmm ik had gedacht dat je hiermee vst's zou kunnen draaien en aansturen met externe midi apparatuur en de audio out van de vst's naar de out's op je computer zou kunnen routen of zoiets... Dit kan dus niet?

Origineel geplaatst door Steven V
Hmm ik had gedacht dat je hiermee vst's zou kunnen draaien en aansturen met externe midi apparatuur en de audio out van de vst's naar de out's op je computer zou kunnen routen of zoiets... Dit kan dus niet?

Jawel .. alleen met audio units ..

Back