Zoek goeie drums-conga-bongo-enz sample cd of synth

Crecords

Gedeactiveerd account
Ben badly opzeok naar Bongos Congas Drums paukes enz..

Weet iemand een goede sample cd of Synth?? vst

P.S. Ben ook opzoek naar vocals African vocals of mooie vrouwen stemmen ( of man !! ) Enz..

B.v.d

mgv Crecords

deze tip las ik laatst op een ander forum:

Zoek via www.winamp.com of gewoon via google naar een online radiostation met salsa, latin of brazillian music. 2 uur laten lopen en opnemen: hoppa.. Zoek er eentje met een hogere kwaliteit waar niet zoveel gepraat word, aan begin en einde van de track zitten vaak wat toffe percussie dingetjes.. Een half uurtje mooi knippen en je hebt zo een hele drumkit bij elkaar.

Ik zou eens kijken naar die Yellow Culture daar zit hele mooie percussie in.

heb die percussie studio even geprobeerd met een brakke afluistering, wie weet zitten er leuke samples bij dacht ik, maar wat een lelijke reverb zit daar constant op zeg.

Edit: je kunt die reverb met een schuif dus uitzetten, maar de geluiden die er droog overblijven klinken mij te keyboard achtig.

Origineel geplaatst door 1pauluzz1
heb die percussie studio even geprobeerd met een brakke afluistering, wie weet zitten er leuke samples bij dacht ik, maar wat een lelijke reverb zit daar constant op zeg.

Edit: je kunt die reverb met een schuif dus uitzetten, maar de geluiden die er droog overblijven klinken mij te keyboard achtig.

Je kan ook meer samples vanuit dezelfde website downloaden

Idd carnaval ,

en dat kleine bakkie van zoom 123 rhythm track heeft ook een aantal goede perc.sounds!
:)
Succes

Back