Na de hele dag dit forum afgestruind te hebben moet ik tot de conclusie komen dat ik het erg ingewikkeld vind!
Ik zal even uitleggen wat ik zoek. Ik ben niet tevreden met de Midi-geluiden uit mijn Soundblaster Audigy 2ZS. Ik heb al geexpirimenteerd met de Microsoft Wavetable, maar daar ben ik ook niet kapot van.
Nu heb ik begrepen dat ik zogenaamde softsync kan gebruiken, maar mijn zoektocht op internet was niet bepaald succesvol. Veel lovende berichten gelezen over de Yamaha S-YXG50V4, maar die werkt bij mij niet onder Windows XP.
Ik wil alleen maar de standaard midi-files goed kunnen afspelen. Het is niet de bedoeling om zelf de muziek te gaan maken. Ik gebruik het als begeleiding bij de gitaar.
Kunnen jullie me svp helpen, want ik zie door de bomen het bos niet meer!
Ik zal even uitleggen wat ik zoek. Ik ben niet tevreden met de Midi-geluiden uit mijn Soundblaster Audigy 2ZS. Ik heb al geexpirimenteerd met de Microsoft Wavetable, maar daar ben ik ook niet kapot van. Nu heb ik begrepen dat ik zogenaamde softsync kan gebruiken, maar mijn zoektocht op internet was niet bepaald succesvol. Veel lovende berichten gelezen over de Yamaha S-YXG50V4, maar die werkt bij mij niet onder Windows XP.
Ik wil alleen maar de standaard midi-files goed kunnen afspelen. Het is niet de bedoeling om zelf de muziek te gaan maken. Ik gebruik het als begeleiding bij de gitaar.
Kunnen jullie me svp helpen, want ik zie door de bomen het bos niet meer!
. Als ik dat geweten had, had ik me eerder geregistreerd