[vinyl] U&Me - Kiss her Lips (gratis mp3 inside)

Xavez

Nieuwkomer
Belgisch producersduo U&Me brengt hun eerste release (vinyl) op het nagelnieuwe Wanted Music label uit.

Met deze eerste release probeert het label een mix van zowel commercieel aantrekkelijke als muzikaal hoogstaande muziek aan te bieden, door middel van vier heel uiteenlopende remixen, gaande van Progressive breaks, over de crossover Elektro-Techno, tot Groove.

Bij wijze van promotie geeft Wanted Music een gratis (verkorte) versie van de B1-remix weg. Je kan hem downloaden (geen registratie, geen gezever) op http://uandme.be/promo. Iedereen wordt aangemoedigd om de track zoveel mogelijk door te mailen, te verspreiden, op cd te branden en kortom gewoon van de muziek te genieten!

Wanted Music is trouwens nog steeds op zoek naar nieuw talent, aarzel dus niet om je demo op te sturen (meer informatie op de website)!

Hope you all enjoy it!

cover_front_big.png

cover_back_big.png

Tof man!

Gefeliciteerd.

Die mp3 is wel cool. (Wil wel opmerken dat hij wel erg scherp klinkt maar daar heeft de vinyl versie gelukkig minder last van neem ik aan.)

Jupz, dit is gewoon een ruw bijgewerkte promo versie. Niet gemasterd voor MP3-doeleinden dus, van daar ook de scherpe klank =). Heb trouwens je laatste album eens gecheckt (sig). Klinkt lekker man!

leuk
wil altijd wel eens een remixje doen voor volgende tracks
congrats!

Back