live pa try out

jerzz

jerzzno
Dag mensen,

Sinds een poos ben ik aan het oefenen met m`n rs7000 om live pa`s in mekaar te flansen. Vaak record ik het midden in de nacht nadat ik de nodige versnaperingen heb genuttigd. Van te voren programmeer ik patterns en ga er dan mee spelen. Van te voren weet ik dus ook niet waar m`n set heen zal gaan, alhoewel ik wel een `draad` probeer aan te houden. Maar door al dat knoppengedraai beland ik soms in toestanden die ik van te voren niet heb ingecalculeerd. :D Persoonlijk vind ik dat wel een lekkere manier van werken.
Ben erg benieuwd naar jullie reacties op deze set die ik vannacht heb gemaakt. 14 minuten lang techno live on the fly @ 140 bpm. 100% tevreden ben ik niet, toch is het volgens mij wel een aardig stukkie gekheid :P

http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=847914

Uw reacties worden met plezier ontvangen.

jerzy

...............

"LIVE PA EN MA" :D

Ik heb ff geluisterd, er zitten leuke dingen in, maar die bass is telkens dezelfde. Ik ken de RS7000 verder niet, het lijkt me de standard kick die er in zit of zo? Misschien een apparaatje of 2 erbij hangen voor de variatie.

Ik moet je helemaal gelijk geven dat er meer variatie in moet komen, vandaar dat het dus een try out is. Het liefst zou ik met iemand willen samenwerken zodat we krachten kunnen bundelen.. Dus wie zich geroepen voelt om daarover met mij van gedachten te wisselen kan altijd contact met me opnemen.

tnx iig voor het luisteren :)

:D Lekker he, een RS?!

'k Werk vaak op dezelfde manier; houdt 't spannend!

't Nummer/jamsessie? Mja, leuk. Zal me over PA meer doen, denk ik.

Is ook niet echt als relaxte luistermuziek bedoeld, neem ik aan he? ;)

Back