19" distortion (hardcore/hardstyle) ?

Origineel geplaatst door Raph
Ik kan je vertellen dat het absoluut niet de sherman is.

:D

@ erol : elke analoge mixer....

dsf_r2_c13.gif

ende

:slotje:

Komt deze vraag echt nu elke week langsch?
cheer.gif

Laatst gewijzigd:
een goede analoge mengtafel en de sherman zijn daar nog steeds sinds de vorige threads de ideale aparaten voor.. 8o)
zoekfunctie kan wel eens handig zijn, dit soort vragen word te vaak gevraagd... ;)

ff vraagje tussendoor...

gebruiken jullie nu ook nog een compressor voor of na de sherman?
of kick oversturen en gelijk de sherman in? of eerst de compressor in?

ff vraagje tussendoor...

gebruiken jullie nu ook nog een compressor voor of na de sherman?
of kick oversturen en gelijk de sherman in? of eerst de compressor in?
Mijn bassdrum uit de 909 gaat sowieso standaard eerst door een gate hier., ik gebruik sowieso ook veel gates als inserts op kanalen die ruisend terugkomen door het oversturen.. voordat ik de sherman in ga, stuur ik het overstuurde kanaal op de tafel naar een nieuw kanaal op mn tafel om hem zo rustiger de sherman in te kunnen laten gaan, blijft het laag ook sterker staan..(wel overstuur ik eigenlijk altijd eerst op de tafel, en daarna pas de sherman in..) op het kanaal waar de sherman terugkomt heb ik ook weer een gate en compressor als insert.. moet zeggen dat ik niet eens echt veel compressie over mijn kicks gebruik, wel gebruik ik heel vaak de gain make up knop van mn compressor (dbx) om het geluid daarop nog wat te oversturen..

ah..

het valt me namelijk op dat de kicks die ik gemaakt heb toen ik nog niet alles door de compounder gooide (toen ik nog geen compounder had) veel rauwer zijn en meer detail hebben, misschien wel wat minder bass.. misschien moet ik wat zuiniger aan met de compressie doen..

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
ah..

het valt me namelijk op dat de kicks die ik gemaakt heb toen ik nog niet alles door de compounder gooide (toen ik nog geen compounder had) veel rauwer zijn en meer detail hebben, misschien wel wat minder bass.. misschien moet ik wat zuiniger aan met de compressie doen..

Lol, wordt je muziek te netjes ReSoNaNcE door je compounder :D Ben je niet gewent he :P

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
ah..

ach, gewoon wat aanklooien en kijken wat er uit komt.. er zijn geen regels :L

Back