• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon MPX500 effect te koop (nieuw)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tonka

Ingeburgerd
Lexicon MPX500 effect geheel ongebruikt! (was Fl. 999,- 1 jaar geleden). Moet weg voor 300 Euro. Den Haag afhalen. Bel me op 06 22553010.

HHHHHhhhhmmmm

HHHHHhhhhmmmm

Hij is ruim een jaar oud en heb hem dus nooit gebruikt. Zou niet weten welke software, sorry. Ik kan niks ruilen, aangezien ik alleen wat spullen verkoop in verband met financiele redenen.

Tonka

Als je 'm aanzet weet je het snel genoeg. Ik vraag het namelijk omdat het upgraden van de software met 'n eeprom gaat, die je dus moet kopen à $100,- en niet gewoon kan downloaden (kijk maar). En er zijn 'n paar handige dingetjes toegevoegd in versie 2.

Die upgrade is rond mei vorig jaar ingevoerd, dus misschien heb je V2, misschien niet. Zet 'm ff aan zou ik zeggen. Als je 32 user programs hebt, heb je v1, als je er 64 hebt, heb je v2.

Oh, en dat ruilen staat in m'n signature; was niet specifiek voor jou bedoelt.

helaas

helaas

Hij staat met wat andere apparatuur in een winkel in Den Haag en die vent die ik daar ken is deze week vrij. Kan je dan pas beantwoorden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back