Marian MarcA/Adcon bundle

scan

Ouwe rot
Ben bezig met andere geluidskaart, en zie dat de Marian serie mij wel aanspreekt, net als de Delta 66 trouwens...

Maar eerst wie heeft deze set [ marian marc]
en wil daar wat over vertellen?
Draai zelf op win 98 / logic 5....P3/800..

Olafmol heb jij hem al, want zag dat jij pisneidig bent op die hoontech dsp2000...?

alvast bedankt, groet

scan

nee ben niet pisneidig op de DSP2000..denk dat ik gewoon vette pecht met mijn exemplaar had...als het goed is krijg ik de Adcon bundle volgende week binnen om te testen..dan komt er ook zsm een review op dit forum..dus ff wachten nog

wat olaf met zijn dsp2000 heeft is incidenteel geweest een geen maatstaf ofzoiets. Laat dat aub duidelijk zijn ...
Het is prima geluidskaart voor het geld en de mogelijkheden.

wat olaf met zijn dsp2000 heeft is incidenteel geweest een geen maatstaf ofzoiets. Laat dat aub duidelijk zijn ...
Het is prima geluidskaart voor het geld en de mogelijkheden.

Natuurlijk, maar het geeft je wat te denken, of niet dan....
Maar omdat ik weinig vindt over de marian, en de winkel erg positief is over die kaart wil ik wat feedback hebben van mensen die er mee werken.:kimono:

Scan...al meer info gevonden toevallig over de Marian's of ondertussen 1 gekocht? Ik heb zelf namelijk interesse in de Marc 2...en ook vooral de ASIO-IN-HARDWARE feature update die er voor deze kaarten komt. Maar ik zoek dus ook naar wat ervaringen...

Nee, nog niet gekocht!
Koop ook alleen iets nieuws als de pulsar de deur uit is, en tja
dat schiet niet op dus!
Prijzen zijn te veel gedaalt van 2e hands creamware kaarten.
Volgens mij koopt Olaf er een, dus heeft hij wellicht al wat ervaring.

Succes!

ik heb ondertussen een delta44 gekocht, proven technology zeg maar....bevalt erg goed.....maar ik verwacht nog steeds een marian a plus adcon om te kunnen testen voor het DSF..... maar op een of andere manier komt ie maar niet binnen...die asio in hardware is niet geimplementeerd voor nu..wanneer ze dat wel gaan doen konden ze ook niet zeggen....

Back