Do You Like Trance????listen This One!!!!!

hmm... ik wordt er niet meteen wild van.

basdrum mist wat punch. geluiden passen bijeen, maar melodie is niet zo catchy.
Zit wel mooi opgebouwd en zo. structureel, en qua geluiden is het een goeie track vind ik,
maar de melodie mist het.

De geflangerde sprekende vrouw... is ook niet zo heel erg geslaagd.
En helaas zo cliché wat ze verkondigd.
Waarom laat je haar eens niet een stukje uit "alzo sprach zarathustra" van Nietzsche citeren?
Ik ken genoeg mensen die én wild worden van dat boek én naar trens luisteren.
(echt waar).

vanaf 3:40 klinkt ie een beetje raar, een beetje uit sync ofzo begint een beetje te haperen..

!

!

THX voor the feeback!

Vocals zijn mijn inziens een kwestie van persoonlijke smaak, dus met die input kan ik niet zo veel.
De melodie ga ik nog iets meedoen, ik wacht op een ingeving. Het haperen aan het eind is inmiddels verholpen.

Ik post hem weer zodra hij aangepast is.

Greetz Robin:biertje:

Origineel geplaatst door cloudman

Waarom laat je haar eens niet een stukje uit "alzo sprach zarathustra" van Nietzsche citeren?
Ik ken genoeg mensen die én wild worden van dat boek én naar trens luisteren.
(echt waar).

:{

Ik als trance liefhebber moet hier dan maar naar luisteren.

helaas ben ik het met onderstaande eens.

Origineel geplaatst door cloudman
hmm... ik wordt er niet meteen wild van.

basdrum mist wat punch. geluiden passen bijeen, maar melodie is niet zo catchy.
Zit wel mooi opgebouwd en zo. structureel, en qua geluiden is het een goeie track vind ik,
maar de melodie mist het.

De geflangerde sprekende vrouw... is ook niet zo heel erg geslaagd.
En helaas zo cliché wat ze verkondigd.
(echt waar).

Intro is goed qua opbouw geluiden, kick mist kracht. Breaks stellen niet veel voor... melody eveneens zeer weinig. Geluid in je hoofstuk lijkt een vanguard geluid maar tgeluid slaat egt nergens op imo. Verder erg kaal geen goede mix. Intro vond ik 5,5/10 de rest 2/10. Succes.

Pfff, wat een k** site is dat rapidshare zeg.

Maar het meeste is hierboven al gezegd. Kick is te flauw. Hoofdmelodie doet me echt niks, soundwise dan; ik zou er wat aan tweaken of 's een ander geluidje pakken.
De opbouw zit wel goed, de verschillende delen volgen elkaar goed op.
Bij 3:12 verwacht je wat groots maar laat het een beetje afweten.

Ik denk als je alleen al wat aan de kick en melodie doet dat ie stukke beter wordt.

is het mogelijk de stereotiepe vrouwenstem gewoon iets interessant te laten klinken en een beetje te werken aan de tekst?

Een beetje iets anders op de kick, beetje distortion of zo.

En misschien het belangrijkste: een melodie! waar zit die? 9 noten is nog geeneens genoeg voor copyright te krijgen daar heb je namelijk minstens 11 voor nodig.

ow en een stukje dubbel tempo kan ook geen kwaad.

Back