Roland A-70 live gebruik/set-ups

Fugazi

-------------------------
Hoi hoi,

Ik ben van plan om een A-70 (oid) als master keyboard te gaan gebruiken in combinatie met een motif-rack en nog een paar andere geluidenmodules. Thuis wil ik ook een A-70 (oid) neerzetten, zodat ik alleen met modules hoef te slepen ipv "dikke kisten".
Weet iemand hier of je met zo'n A-70 (oid) thuis set-ups kan maken en die kan inlezen in een andere A-70.
Zodat je dezelfde set-ups tot je beschikking hebt. Of zijn hiervoor nog andere mogelijkheden.

Ik gebruik de MC2000 van Oberheim / Viscount en daarmee kun je een MIDI SYSX export en import doen. Dat zal met de A-70 van Roland ook wel moeten kunnen denk ik. Wat je dan nodig hebt is een MIDI Sequencer waarmee je SYSX kunt ontvangen en verzenden. Een pocket PC is een idee. Kijk op pocketpcmag.com voor meer info.

Klinkt me niet echt als muziek in de oren.
Om voor een gig nog even snel met sysx te gaan klooien.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat alleen workstations voor mij interessant zijn.
Toch vreemd......Dat die "multifunctionele" masterkeyboards geen sleuven voor kaartjes hebben.

Origineel geplaatst door Fugazi
Klinkt me niet echt als muziek in de oren.
Om voor een gig nog even snel met sysx te gaan klooien.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat alleen workstations voor mij interessant zijn.
Toch vreemd......Dat die "multifunctionele" masterkeyboards geen sleuven voor kaartjes hebben.

De Roland A-90 heeft wel plaats voor een memory card.

Is de A-90 dan de enige die deze mogelijkheid bezit?
Die oberheim van jou dus ook niet? Of die doepfer Lmk types?

Nog maar ff verder zoeken op the internet.

thnx voor je reply!!!

Er is ook nog de MC3000D, dat is een MC3000 maar dan zonder de toetsen.

Dus je koopt twee klavieren zonder geheugen en één MC3000-D die je net als je modules iedere keer mee neemt.

Oke... Goed idee.

Alleen jammer dat deze module niet eens op hun eigen site staat.:confused:
Dit geeft mij wel een beetje een naar gevoel over support enzo.....

Back