jah me too, wat ik snap er nog helemaal niks van (heb dan ook nog geen tijd gehad om de handleiding erbij te pakken)
ik wil graag dingen weten over hoe ik karma patches kan inladen, sampling, multisamples (en welke cd's die ondersteunen), kan ik de vocoder samplen met de triton en dit in een sequence plakken? of moet ik hiervoor pc software gebruiken?
heeft de ingebouwde sequencer duidelijke voordelen tov een pc software sequencer?
is het waar dat ik maar 2 combi's kan gebruiken in een sequence op de triton? en zou ik ongeberkt aantal combi's kunnen gebruiken als ik een pc sequencer gebruik. Of is het beter, 2 als max te gebruiken en dan om te zetten naar audio tracks zodat ik op die manier 'onbeperkte' polyfonie kan bereiken?
ik ben een mega vette newbie, en zou ook graag willen weten hoe ik mbv een mixer of meerkanaals geluidskaart nu kan afmixen, wat afmixen nu is. Of daar quick howto's voorzijn. Heb namelijk niet erg veel tijd om te musiceren, maar in dat kleine beetje tijd wat ik heb wil ik het toch graag snel leren. (anders ben ik genoodzaakt dingetjes te verkopen en dat doe ik liever niet)