RS7000 out of the box

Ch!llZ

Dedicated to dancemusic
Is er iemand op dit forum die mij een gunst zou willen doen ?

Ben van plan een "groovebox" aan te schaffen
En ben heel benieuwd naar de "out of the box" geluiden uit de RS7000
Aangezien die mij het meest aanspreekt

Dus bij deze kan iemand een mp3tje posten van een track GEEN PRESET/SAMPLES uit de RS7000

B.v.D

GreetZ Ch!llZ

Je wilt dus geluiden uit mijn andere apparatuur? "ou of the box" Gelukkig snap ik je braille wel ;) helaas de out of de box term niet.

Met "out of the box" bedoel ik de preset geluiden
Dus gewoon de standaard voor gekauwde geluiden (mogen getweaked zijn
Maar enkel de RS7000 graag

p.s Braille is toch niet zo moelijk ;)

Zie yamaha's website ... maar dan kan je weinig mee. (as in: geeft je niet veel insight)
http://www.yamaha-music.co.uk/products/music_production/samplers/RS7000.asp?sectionid=96

Niet je gear kopen omdat 'wij' (als forum bezoekers zeggen) dat iets kicken is. Je moet iets kopen omdat het bij je past en je je inspiratie in kwijt kan. Dusss ... ren naar de dichstbijzijnste muziekwinkel en probeer 'm gewoon uit.

Maar dat lijkt me voorzich spreken, toch? :bekdicht: ;)

yup... agreeee ;)

Twin X alvast thnxz

Rhy die demo's op yammie's site zijn niet zo geweldig en heb liever een demo'tje van iemand van dit forum vraag me niet waarom :D
Ooh ja en dichtsbijzijnde winkel is Rolanddealer en doet niet in Yamaha :( de loser :fuckoff:

het lijkt me toch sterk dat er nergens in of in de buurt van tilburg een fatsoenlijke muziekwinkel te vinden is???

Olaf in Tilburg dus geeneen ja op die Rolanddealer na

En heb helaas geen vervoer en ff met de trein naar Eindhoven of zo om even de RS te beluisteren :erm:

Daar is het DSF forum toch voor :eureka:

eh..volgens de reisplanner is het 25 minuten om met de trein van Tilburg naar Eindhoven te reizen...da's sneller dan 2 weken op dit forum te wachten tot iemand een demo voor je in mekaar knutseld en deze als 128kbps MP3 online zet toch? er gaat niets boven ZELF luisteren en en ZELF ermee spelen.....print de handleiding uit heb je ook nog leesvoer voor dat uurtje treinreizen...

Ja das waar Olaf maar heb daar dus (echt waar) geen tijd voor

En dat "demo'tje" hoeft niet zo uitgebreid te zijn
Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn om ff snel een beatje met bassline en lead in elkaar te knutselen ben ik dik tevreden :)
Das een paar minuutjes werk met de RS volgens de S.O.S review ;)

En die manual heb ik al ...

Back