Micromoog

Status
Please reply by conversation.
hahaha,
ben je lekker gemaakt door die advertentie van die micromoog voor 250?
was volgens mij gewoon nep trouwens, maar goed.

er staan of stonden in ieder geval recent nog 2 stuks te koop, ook hier en op mp en 2dehands. aan de prijs, maar niet al te gek. daar moet toch wat van te maken zijn?
wat denk je dat normaal is? (zelf denk ik zo 450-500 - nou ja, normaal, het blijft veel natuurlijk, voor die oude dingen.)

Wat is dat ineens met die MicroMoogs??

Die van mij heeft onderhand een maand te koop gestaan, met midi retrofit
Is uiteindelijk weggegaan naar een aardig forumlid voor een laag prijsje (< 400 euro)

Overigens, die PolyMoog / MicroMoog leek voor 1000 euro leek me ook een beetje vaag...
Vooral door het verhaal dat ie 60 synths van zijn vader had gekregen...(zie zijn signature)

Er duiken de laatste tijden veel vreemde Moog advertenties op. Heb er nu al een paar van een
MicroMoog gezien waarbij ze gewoon zelfst mijn orginele advertentie tekst gekopieerd hadden
("Cosmetisch wat gebruikssporen, maar werkt verder prima. Met netjes ingebouwde Midi interface
(midi in) )

Vreemd..ook die advertentie op MP van die kerel die een Moog Prodigy met midi-in heeft "gevonden op zolder"..
yeah right...

Idd, die heb ik ook gezien. En volgens mij had ie jouw foto gejat, T-Jay. Want op die foto miste de witte kapjes (was bij die van jou toch ook?). Erg vaag allemaal.

beetje zielige lui, die op een negatieve manier aandacht zoeken.

voor 400 had ik die micro ook wel gewild, voor 450 ook nog wel. het blijft een leuk ding. had een paar keer gedacht te mailen, maar rekende niet op drastische prijsverlaging, ook vanwege de midi (die mij niet boeit.)
naja.

Ach ja, had er inderdaad wel iets meer voor kunnen vangen als ik nog even wat meer geduld had gehad, maar hij is nu in iedergeval naar iemand toe die er volgens mij goed gebruik van gaat maken :)

Origineel geplaatst door T-Jay
Ach ja, had er inderdaad wel iets meer voor kunnen vangen als ik nog even wat meer geduld had gehad, maar hij is nu in iedergeval naar iemand toe die er volgens mij goed gebruik van gaat maken :)

de hoofdprijs is niet het enige dat telt, je hebt gelijk. zeker op het forum.

Status
Please reply by conversation.
Back