Electro - Darksun

Mtech

Stamgast
darksun.jpg

http://mtech.electronicz.nl/Darksun.mp3

}:| Style from the darkside...

huhahahahah...

Lekkere track!
Dit is niet helemaal mijn richting, dus ik ga er niet te diep op in, maar ik krijg wel heel sterk de indruk dat jij over het algemeen veel drum'nbass luistert/maakt.... (?!)

mzl!

*D dank je ..

Luister zeker ook veel drum and bass .. toch wel naast Electro mijn party music ..
Maak eigenlijk weinig drum and bass .. maar ik zal binnenkort weer eens een drum and bass trackie proberen te maken ..

Grtz

///

8)

Up 2 date ...
Dikker geluid .. weer wat knipfoutjes eruit .. nog niet allemaal .. komt goed ..!

Mzzl

Leuk trakkie. Meer richting Drum&Bass. Sommige loopjes doen me op 1 of andere manier denken aan preset-loopjes van de RS.

Maar leuk (weer) :biertje:

He bedankt fan ..

He loopjes .... wat, waar, wie !

Me patronen zijn wel gelooped .. maar alles zelf gemaakt .... zeker mijn breakbeat .. :)

Zitten idd wat drum and bass /rave invloeden/geluiden in !..

De beat is redelijk electro ..

:biertje:

*D Update ..

Ben nog met het einde bezig .. wat gefreak op beat !

Rest wel redelijk oke ..zitten nog wat knip foutjes in .. ! Komt allemaal goed ;)

Grtz

Lekker trackie man. Heb echt effe genoten houd erg van die space geluiden rithme doet mij geheel niet aan drum and base denken in mijn oren is het gewoon een electro beat met afwisseling lekker toch :)

Topman.

ben zelf ook hard bezig met een nieuwe track wil niet echt opschieten hahaha maarja kom snel met een nieuw trackie langs

greetz

lekkere track
zeker voor in de auto hehe maar pas op dat je de geluidsbariere niet doorbreekt met je auto:D :dj:

JO Metroid Wazup

Thanx .. zit m nu weer te luisteren ..
hoor nog wat raare dingentjes .. maar dat lose we vandaag wel op !
Voor de rest ben ik ook redelijk tevree *D
Ben benieuwd naar je nieuwe track ..

Tony thanx...

Vergeet niet die sub aan zetten in je auto .. :smeris:

Oldscool Booming Bass blast you back in the past

Erg fijne track, zoals k op PF ook al had gemeld (Simon Fields)

haha hee

Track ging redelijk vervelen .. allemaal te langdraaaadig :)
Kep er iets van 4 minuten afgehaald'track heeft nu de mooie lengte van 5.41

Vind m zelf wel stukken beter zo ..

intro is cool, rest is ook weer typisch Mtech:)

mix lijkt nog niet overal compleet in orde te zijn, maar op gebied van mixing ben ik voorlopig zowat de slechtste referentie die je kunt hebben, dus vertrouw vooral op je eigen oren:)

Back