BOLD - electro/glitch/dance

Tukker

SyntherKloas
Geen idee welk genre, eigenlijk. Het wordt erg glitchy/lofi/electro/ambient. Als iemand een idee heeft...

Thanks Gloomy. Houd een half uur ongeveer vrij binnenkort...kan je het hele album eens beluisteren. ;)

Thanks Gloomy. Houd een half uur ongeveer vrij binnenkort...kan je het hele album eens beluisteren. ;)

Mss kan ik de hele set in de lucht gooien via radiobullet.nl binnenkort, een Tukker-Special :)

Nog een snippertje. Wat een GEDOE om dit te mixen...
Ik denk dat ik gauw weer terugga naar symfonisch/ambient ofzo. Alhoewel...ik heb ook nog "Fakescapes II" op de rol staan. Haha.

Anyway:

Ja zoiets. "Blended samples and synth. Single malt." XD

Bijna klaar met mixen. Valt niet mee...veel samples zijn nogal lo-fi. Moeilijker de frequenties in toom te houden. Vooral die van de tong/handpan trouwens. Misschien moet ik daarvoor een andere mic hebben. Nou ja. Tot nu toe klinkt het goed op alle systemen hier.

Mss kan ik de hele set in de lucht gooien via radiobullet.nl binnenkort, een Tukker-Special :)

Heb je nog niets klaar voor ons? Kunt mss een nieuwe EP uitbrengen van pakweg 20-30' :)

Ja zoiets. "Blended samples and synth. Single malt." XD

Bijna klaar met mixen. Valt niet mee...veel samples zijn nogal lo-fi. Moeilijker de frequenties in toom te houden. Vooral die van de tong/handpan trouwens. Misschien moet ik daarvoor een andere mic hebben. Nou ja. Tot nu toe klinkt het goed op alle systemen hier.

Ik heb eens zo'n RAV vast gehad waarmee ik mooie opnames maakte door middel van 1 microfoon in de opening, of er net naast, en 2 in stereo erboven. Dan krijg je de mooiste opname :okdan:

Heb je nog niets klaar voor ons? Kunt mss een nieuwe EP uitbrengen van pakweg 20-30' :)
Zou er al iets zitten tussen wat ik al heb uitgebracht? Gandavon

en anders misschien op de Soundcloud? Gandavon

BOLD is bíjna klaar...ik ben tegelijk ook nog bezig een paar reproducties te maken voor levende geschiedenisbeoefenaars.... XD

Gefeliciteerd, je soundscapes klinken heel speciaal. En ze zijn gezet waar ze moeten staan.

Probleem is dat ik hem zo niet kan downloaden. Heb je effe een WeTransfer-link ofzo?

Gefeliciteerd, je soundscapes klinken heel speciaal. En ze zijn gezet waar ze moeten staan.

Probleem is dat ik hem zo niet kan downloaden. Heb je effe een WeTransfer-link ofzo?
Dank je Gloomy. Je kan ze idd niet downloaden, omdat ik de albums op Bandcamp niet gratis weggeef. Als je een nummer wil voor je programma, zeg het me dan even. Stuur ik het je toe. Is okee.

Ja, ik wil een BOLD special uitzenden. Hoeveel minuten zijn dat in totaal? Enne, stuur het hele album maar door. Niemand krijgt dit in handen, tenzij ze systeem opname software gebruiken.

Whatever, toch? BOLD mag zéker gehoord worden.

Ofwel maak je clips van ongeveer 1 minuut en plakt die aan elkaar, kun je ook doen.

1 nummertje is natuurlijk ook meer dan prima. Jij beslist welk nummer dat wordt.

Succes alleszins, ik hoor van je.

Gloomy :)

ok.
Stuur me even een PM. Ik zie even niet hoe dat moet lol

Back