Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Thanks Gloomy. Houd een half uur ongeveer vrij binnenkort...kan je het hele album eens beluisteren.![]()

Mss kan ik de hele set in de lucht gooien via radiobullet.nl binnenkort, een Tukker-Special![]()

Ja zoiets. "Blended samples and synth. Single malt." XD
Bijna klaar met mixen. Valt niet mee...veel samples zijn nogal lo-fi. Moeilijker de frequenties in toom te houden. Vooral die van de tong/handpan trouwens. Misschien moet ik daarvoor een andere mic hebben. Nou ja. Tot nu toe klinkt het goed op alle systemen hier.
Zou er al iets zitten tussen wat ik al heb uitgebracht? GandavonHeb je nog niets klaar voor ons? Kunt mss een nieuwe EP uitbrengen van pakweg 20-30'![]()
Tukker - BOLD (EP Presentation Special)
Dank je Gloomy. Je kan ze idd niet downloaden, omdat ik de albums op Bandcamp niet gratis weggeef. Als je een nummer wil voor je programma, zeg het me dan even. Stuur ik het je toe. Is okee.Gefeliciteerd, je soundscapes klinken heel speciaal. En ze zijn gezet waar ze moeten staan.
Probleem is dat ik hem zo niet kan downloaden. Heb je effe een WeTransfer-link ofzo?