Acidlab Bassline

Status
Please reply by conversation.
Nou dan :confused:

Geloof mij maar dat er dan nog van alles kan gebeuren. Mensen die net geen geld hebben enzo.
Vraag maar eens aan iemand die een TR909 probeerde te verkopen. Iedereen wilt maar niet iedereen kan hem betalen maar reserveren kan altijd. Snap je waar ik naar toe wilt.

En wie niet waagt die niet wint. Dus als ik hem was zou ik als de wiedeweerga gaan emailen en pbén zodat je iig op de 2e plek staat.

zo nu jij weer :P

Als iets zo snel gereserveerd is vind ik 't wel logisch dat je eerst even verder kijkt. En omdan meteen te gaan roepen om de zoekfunctie vind ik op z'n minst overdreven.

Maar goed, laten we hopen dat Jellow een mooiee Acidlab vindt. Moet wel te doen zijn lijkt me! :)

Ik ben de nummer 2 bij die acidlab :)

En denk ook dat ik de nr 2 zal blijven dus vandaar dit topic :biertje:

Ik heb een gouden acidlab te koop .. iemand zou m van me over kopen voor 370 omdat ik m eigenlijk al voor 350 aan iemand anders had beloofd .. anyways, ik hoor al een tijdje niks meer van deze persoon, kan zijn dat ie nog op vakantie is..
als ik verder niks van m hoor gaat mijn gouden acidlab voor 350 (heb ik er ook voor betaald) op marktplaats

als je interesse heb laat maar ff weten...

Status
Please reply by conversation.
Back