StarWars Tracks

Synthnl

Synthesizer Deuntjesmaker
Hey,

Ik ben een grote StarWars freak. En ik ben vast niet de enige hier :). Leek me leuk om hier een thead te maken met StarWars tracks. Liefst zelf gemaakt natuurlijk. Hier alvast mijn bedrage:

http://www.synth.nl/mp3/StarWars.mp3

Leuk detail: In de intro hoor je de fan uit de plee bij de Chinees waar we zijn wezen eten tijdens de synthmeeting in Rotterdam.

Groeten Sioux

hij is weer gaaf man !

Gr JD

Ja een leuke track Sioux. De gekozen geluiden komen wel overtuigend over IMO en dat hoor je terug in de track. Er is niet veel op aan te merken dus de track was een vermaak. :)

Puntje van kritiek zijn de drums. Ik ben een drum fanaat en had het een stuk cooler gevonden als er meer 'truukjes' waren toegepast. een glitch beat had denk ik niet gepast maar variatie had wel gekund aangezien er wel elementen erbij komen maar niet mij overtuigen.

Een leuke track wat naar mijn mening de Starwars theme goed doet.

Mooi gedaan,

Begin leek even op een track van the orb's adventures beyond the ultraworld.
Ben het helaas eens met de vorige post, de drums zijn wat simpel in tegenstelling met de achtergrond. Misschien mag er ook ietsjes minder reverb worden gebruikt, het ligt nog een beetje diep allemaal. Voor de rest een mooie uitvoering :)

Hoi,

Dank voor jullie commentaar. Ik ben zelf dus niet zo'n drumfreak eigenlijk. En ja blijft altijd kwestie van smaak he. Ik vind persoonlijk melodie veel belangrijker. Dit soort covers maak ik trouwens over het algemeen vooral om te leren hoe de melodie en het arrangement in elkaar zit van bestaande nummers. Meestal als ik wel zin heb om muziek te maken, maar geen inspiratie heb voor mijn eigen tracks. Je leert er toch altijd weer een hoop van. Ik overweeg overigens wel om nog een keer een album te maken met allemaal covers. Dan zal ik ze allemaal nog eens grondig onder handen nemen. Nogmaals dank voor het luisteren.

Groeten Sioux

een mooie (han) solo zo richting het einde.
outro ook goed gedaan met die doorlopende sustain violen.

:okdan: May the Force be with you :okdan:

Origineel geplaatst door Bartology
Ik ga meedoen.

Het om zelf een Star-Wars track maken, toch?

Inderdaad :) Ik wou het alleen maar geen 'contest' noemen :D Maar doe vooral mee :) Ik ben inmiddles bezig met een versie van de Cantina song :D

May the force be with you!

Groeten Sioux

Hhhmm, mooi gedaan man.:okdan:

Re: StarWars Tracks

Origineel geplaatst door Sioux
Hey,

Ik ben een grote StarWars freak. En ik ben vast niet de enige hier :). Leek me leuk om hier een thead te maken met StarWars tracks. Liefst zelf gemaakt natuurlijk. Hier alvast mijn bedrage:

http://www.synth.nl/mp3/StarWars.mp3

Leuk detail: In de intro hoor je de fan uit de plee bij de Chinees waar we zijn wezen eten tijdens de synthmeeting in Rotterdam.

Groeten Sioux

Prachtig :D

toen die melodie erin kwam zag ik meteen zo'n hele lap intro text voorbij schuiven van kilometers lang :P

Re: Cantina Song

Re: Cantina Song

Origineel geplaatst door Sioux
[BDe Cantina song. Het blijft een kutnummer :D Veel plezier ermee.
Op naar de volgende! Ik weet al welke ;)
[/B]

oh bedoelde je die dus...ik vroeg me al af welk deuntje de cantina song zou zijn maar nu weet ik het ja.

goed gedaan hoor!

ik ga d'r ook weer eentje maken binnenkort.

nou zeg deze draad verdient wel wat meer aandacht hoor. er is zoveel te doen met de star wars muziek

hier is mijn 2e inzending ... een star wars medley van de opening titles - nog een deuntje waarvan ik niet weet hoe die heet - en prinses leia's theme.

sommige mensen in mijn orkestje spelen valse noten. dat komt door de korte repetitietijden :dubbel:

UNFINISHED STAR WARS MEMORIES

P.S. leuke solootjes trouwens sioux

Hoi,

Origineel geplaatst door VanHeckis
nou zeg deze draad verdient wel wat meer aandacht hoor. er is zoveel te doen met de star wars muziek

hier is mijn 2e inzending ... een star wars medley van de opening titles - nog een deuntje waarvan ik niet weet hoe die heet - en prinses leia's theme.

sommige mensen in mijn orkestje spelen valse noten. dat komt door de korte repetitietijden :dubbel:

UNFINISHED STAR WARS MEMORIES

P.S. leuke solootjes trouwens sioux

Dank.. Deze bijdrage vind ik echt geweldig man!!!
:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

En inderdaad. MEER INZENDINGEN GRAAG :D

Nou Dank je wel! :okdan:

Groeten Sioux

Back