Korg Karma MW software???

Rhy

Ouwe rot
Yoyo,

ja ik weet wat de software is en doet, daar ik zelf nogsteeds een Karma heb. Zie http://www.karma-lab.com/ voor de onwetenden onder ons ;)

Maar waar schaf ik deze software aan? Want "Voerman" de officieel Nederlandse distributeur van dit software pakket geeft geen gehoor. :(

Re: Korg Karma MW software???

Origineel geplaatst door Rhy
Want "Voerman" de officieel Nederlandse distributeur van dit software pakket geeft geen gehoor. :(

Zelf wacht ik ook nog steeds op een antwoord van Voerman, en heb al meerdere berichten hierover verzonden, maar een antwoord blijft nog steeds uit :(

'tzal gratis zijn zeker zoals bij mijn lexicon upgrade, zijn ze niet geneigd om te werken (dienst na verkoop? nooit van gehoord, wat is dat? :D )

De software is niet van Korg, maar Third Party. Stephen Kay is namelijk niet in dienst van Korg, ze hebben z'n karmafeatures gelicensed.
De Korg MW software is WEL gratis voor US Korg Karma owners die hun Karma na 1 feb 2002 hebben gekocht. Fijne US deal.

Je kan de Karma MW software nu ook online bestellen, zodat je regkey krijgt en software kunt downloaden:
http://www.karma-lab.com/Order/Order_MW.html

Heeft voor mij geen zin meer omdat ik de Korg Karma verkocht hebt vanwege tijdgebrek. Maar denk dat andere users er wel baat bij hebben

*schop*

blijf nieuwsgierig wie tegenwoordig de software al heeft en hoe 't bevalt.

Die software ondersteund iig nu enkel de KARMA functionaliteiten.... je moet dus niet hopen dat je er de rest van je karma Synth mee kan instellen/programmeren. Om er maar even een misverstand mee uit de weg te helpen (Damn wat ben ik weer eerlijk) :)

blijf nieuwsgierig wie tegenwoordig de software al heeft en hoe 't bevalt.

Ik heb intussen de Korg Karma MW Software gekocht voor 170 EUR. Op de website www.karma-lab.com verteld men dat je de boxed versie (cd'tje met boekje) enkel in de US kan bestellen. Niet dus, gewoon kontakt opnemen met je Korg dealer en je kan het zo bestellen.

En zoals Almeros al zei, deze software dient enkel om GE (Generated Effects) aan te maken/passen.

Heb er al wat mee kunnen sjoemelen en het ziet er naar uit dat deze aanschaf best nuttig is als je zelf een en ander wil aanpassen. Als je de Korg Karma vooral als workstation gebruikt en de Karma functie slechts als extraatje gebruikt, dan hoef je deze software niet echt aan te schaffen.

kan je makkelijk de triton arps converteren? dit was wel beloofd door Stephen Kay maar heb tot op heden hier niks van vernomen, zelfs niet in de Karma Yahoo group.

kan je makkelijk de triton arps converteren? dit was wel beloofd door Stephen Kay maar heb tot op heden hier niks van vernomen, zelfs niet in de Karma Yahoo group.

Heb dat nog niet geprobeerd maar ik zal eens op zoek gaan naar geluiden voor een Triton (met arp settings) en kijken wat er gebeurt.

"This is what it does in the Triton, this is what it does in the Karma" 8)

Ik laat het resultaat dit weekend weten (en wellicht ook horen)

Tot dan

thanx!

helpende hand: http://www.korg.com/service/downloads.asp -> Triton -> Factory Preload Data ;)

en ehm om een deel van je enthousiasme weg te nemen ... in Karma zou het exact hetzelfde moeten doen. Tenminste dat is de bedoeling althans. Het is mogelijk, het is beloofd, maar wordt 't wachten een beetje zat.

Hehe en dat terwijl ik m'n Karma 2 maanden geleden heb verkocht. Maar wil nu eigenlijk alleen weten of het mogelijk is :) principe kwestie 8o)

Back