Tafel 9 jaar oud

Hallucinator

[Hardwarekind]
Dag dag,

Ik heb een tafel op het oog betreft een mackie 8 bus... nou is dat beestje 9 jaartjes op deze aardbol en vroeg ik me af of hij dan nog een tijdje te leven had.
Ik heb geen idee hoelang zo'n tafel mee kan gaan.

Paul.

Dat hangt er helemaal vanaf hoe lief de vorige eigenaar voor z'n tafel is geweest. :-)

Maar ik heb een Ghost van 10 jaar oud en die draait als een zonnetje.

Mocht er iets aan de hand zijn dan is het trouwens meestal gemakkelijk te repareren door een service center. Zeker als het een Mackie of Soundcraft betreft. Die houden de onderdelen lang op voorraad en gebruiken bovendien ook veel standaard onderdelen.

grt.

Dank, dat is toch wel een enige geruststelling. Ik hoorde wel ooit van iemand dat je alleen van zo'n servicepoint gebruik kon maken mits de orginele doos aanwezig is.

Kan iemand dit bevestigen?

Origineel geplaatst door Hallucinator
Dank, dat is toch wel een enige geruststelling. Ik hoorde wel ooit van iemand dat je alleen van zo'n servicepoint gebruik kon maken mits de orginele doos aanwezig is.

leeftijd maakt geen reet uit van die tafel zolang hij goed is dan is er niets aan de hand lijkt me,
over service point weet ik niets van maar er zijn zat bedrijven die hem wel onder handen nemen met of zonder doos

Dank, dat is toch wel een enige geruststelling. Ik hoorde wel ooit van iemand dat je alleen
van zo'n servicepoint gebruik kon maken mits de orginele doos aanwezig is.

Ik heb van de week een set tweedehands Mackie's HR-624 gekocht.
Ik kreeg ook de dozen erbij, de verkoper zei precies hetzelfde;
Mackie accepteert spullen alleen ter reparatie in de originele verpakking.
Zelf nog nooit meegemaakt (gelukkig) maar ik heb het weleens vaker gehoord...

Klopt.. Als je hem naar Mackie terugstuurt heb je de originele doos nodig, staat in ieder geval in de handleiding.. Maar ik heb meen ik in de handleiding van mijn Mackie monitoren gelezen dat je eventueel zo'n doos alleen kan bestellen bij Mackie om hem te verzenden (dit weet ik overigens niet 100% zeker)..

Origineel geplaatst door matrixxx
leeftijd maakt geen reet uit van die tafel zolang hij goed is dan is er niets aan de hand lijkt me,
over service point weet ik niets van maar er zijn zat bedrijven die hem wel onder handen nemen met of zonder doos

Weet je er misschien zo een paar.. liefst met internetadres.

Paul.

Hier ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar. Heb een mackie tafel met 1 brak kanaal.

heb hem gekocht8)

Mackie1.JPG

Mackie2.JPG

wat een hoop schuifjes :)

Nou Paul jij kijkt wel ver voor uit,wel slim;)Of had je je andere 32sporen al bezet allemaal?Mooi tafeltje hij is net zo groot als de bank.Hoe krijg je die door deur?:)latrzzzzssssss

Had idd ergens in 1 van mn draaden gelezen dat iemand hem wel wou ruilen en dat ben jij dus.
En idd, die meterbrugprijzen gaan echt nergens over.. meen voor de 24channel dat je al een 800 moet neerleggen en daar zakt je broek werkelijk van af.

Anders gewoon je tafel zonder brug tekoop zetten en wachten totdat er een 24 met brug voorbij komt.

...die meterbrugprijzen gaan echt nergens over.. meen voor de 24channel dat je al een 800 moet neerleggen en daar zakt je broek werkelijk van af.

Ach ik wacht gewoon af tot er eens iets voorbijkomt. Heb al eens op een brug geboden maar meestal vis je achter het net..

Attachments

• mackie meterbridge.jpg
    mackie meterbridge.jpg
    14,8 KB · Bekeken: 118
ik zou zeggen, koop een 2hands mackie met de meter brug, en hou de meter brug en doe de mixer weer weg.

die meter bruggen los gaan voor bijna de zelfde prijzen als de mackie zelf

Back