Waldorf Q+

Zou het niet gewoon een fout kunnen zijn op de Thomann-site? Die dingen worden onderhand al enkele jaren niet meer gemaakt, aangezien Waldorf al weer enige tijd failliet is.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Zou het niet gewoon een fout kunnen zijn op de Thomann-site? Die dingen worden onderhand al enkele jaren niet meer gemaakt, aangezien Waldorf al weer enige tijd failliet is.

Check andere berichten over Waldorf op het forum. Waldorf schijnt weer enigszins actief te zijn (zie waldorf site). De voorraad status van de Q+ bij Thomann verandert regelmatig, dus lijkt me een "actief" artikel binnen hun assortiment.

waldorf is schijnbaar weer opgestart, officieel dan.
de website is ook weer in de lucht. de producten die worden voortgezet zijn volgens mij de Q en de Q+, en staan daarom op de thomann site. hoe dan ook heeft dacht ik niemand nieuwe waldorf producten op voorraad aangezien die nog niet uitgeleverd worden.

Inderdaad, ze leven weer! :)

Als producten worden op de site de Q-synths gegeven en de VST's dus het zou inderdaad kunnen dat ze deze weer vervaardigen. Blij dat Waldorf weer bestaat, ik vind dat ze interessante dingen maken.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Blij dat Waldorf weer bestaat, ik vind dat ze interessante dingen maken.

zeker, en nu nog hopen dat ze met nieuwe dingen komen ipv de productie van de oude stuff weer te hervatten! alhoewel hun eerste 'nieuwe' product niet al te veel spannends belooft:

http://www.thomann.de/de/waldorf_nano_synth_fuer_cme_uf_keyboard.htm :D

maar ach, zelfs met een OS update voor de XT zou ik al blij zijn - ik zou er zelfs geld voor neerleggen als er genoeg nieuwe features in komen te zitten! aan de andere kant ben ik nog wel een tijdje zoet met m'n XT en uPaw etc, tegen de tijd dat ik genoeg heb van het zelf maken van wavetables hebben ze bij waldorf alle tijd gehad om weer vernieuwde shit te maken - het zou me niet verbazen als ze zich op VST's gingen richten aangezien het moeilijk gaat worden om een rendabel product te maken met de features (en dus ook de prijs) van een Q+ oid. we zien wel, het is in ieder geval goed genoeg nieuws dat ze terug zijn..! :)

Origineel geplaatst door ez`
zelfs met een OS update voor de XT zou ik al blij zijn - ik zou er zelfs geld voor neerleggen

true true true!

waldorf is echt dé synthesizerfabrikant :okdan: zet met elk nieuw product steeds iets compleet nieuws op de markt!

Navraag bij Waldorf leverde het volgende resultaat op:

"We are currently still in the phase of setting up the company and evaluating the possibilities of re-issues and new products. For now we won't be able to make any decision on how we will handle the worldwide sales but hope to agree on a business model within the next two months. It looks like we will start to have re-issues of some products (Micro Q, Q and Q+) in September/October."

Even afwachten dus.

helaas niet....

de osc klinken vergeleken analoog wel dun maar das logisch....
proggen kan je die bak wel alle kanten op zo'n beetje :)

Origineel geplaatst door Roel
ach of het nou een andromeda, een q, een an1x, evolver of een virus is, je kan overal alle kanten mee op.

Zekers....
zeker het bovenstaande rijtje...

Back