Michiel de Jong - In Place (free download)

DJMichieldeJong

Nieuwkomer
Laatst gewijzigd:
zozo helemaal gratis :)

Ik ken je niet, maar het klinkt alsof het een voorrecht is.
Van mij mag je die populaire houding weglaten. We maken allemaal wel eens een stukje muziek hier.

Je mix zit goed in elkaar, echter je baslijn is bijna helemaal wegedrukt door de vanguard-leadsynth, bijvoorbeeld rond de 2:00.
De sounds zijn niet bijster orginineel , maar het is immers al een oudere track.
Ook de lijn is een beetje veel terugkerend, er zit weinig afwissellng in.
Misschien kan je daar eens aan werken.

zet em op

Beetje overtrokken reacties zeg. Het is maar een forum hoor.

De muziek is niet zo m'n ding maar valt me wel op dat de mix toch nog wel beter kan volgens mij. Qua ruimte en balans kan het wel wat grootser zeg maar.
Maar wat me opvalt is dat je vervorming van bijv de kick duidelijk hoort en dat zou niet hoeven van mij. Het mag wel wat dynamischer en cleaner en dat is die diepte veel makkelijker in de mix te maken.

Ik had hem trouwens voor de lol ff ge(re)mastered om te kijken wat er nog allemaal uit te halen viel.

LEKKUURRRRRRR

Alleen na 310 vind ik de mix ietsie minder maar nog steeds prima klinken.

Origineel geplaatst door fuse
Beetje overtrokken reacties zeg. Het is maar een forum hoor.

wauw :D

:okdan:

:halleluja

Mét lof de uitspraak van de dag!

-C-

Origineel geplaatst door fuse
Ik had hem trouwens voor de lol ff ge(re)mastered om te kijken wat er nog allemaal uit te halen viel.

Gratisch?!

Wauw!

Wauw!

Wauw!

:luv:

-C-

denk dat ik nog wat last heb van het weekend;)

He C, je mag je smoel ook houwen.

Gratis. :D

Origineel geplaatst door matt second
zozo helemaal gratis :)

Ik ken je niet, maar het klinkt alsof het een voorrecht is.
Van mij mag je die populaire houding weglaten. We maken allemaal wel eens een stukje muziek hier.

Je mix zit goed in elkaar, echter je baslijn is bijna helemaal wegedrukt door de vanguard-leadsynth, bijvoorbeeld rond de 2:00.
De sounds zijn niet bijster orginineel , maar het is immers al een oudere track.
Ook de lijn is een beetje veel terugkerend, er zit weinig afwissellng in.
Misschien kan je daar eens aan werken.

zet em op

:D whahaha how stupid of me... :stupid
Het is echt niet mijn opzet geweest de indruk te wekken dat het een voorrecht is, laat staan een populaire houding aan te nemen, had er gewoon niet bij stil gestaan...
Ik heb de topic inmiddels aangepast. In iedergeval bedankt voor de informatie.
En idd er valt hier en daar nog wat te weizigen aan de track, met name de afwisseling...
Ik zal de track later nog een keer gaan uitwerken. Momenteel ben ik hard aan het werk mijn nieuwe track af te krijgen, alle feedback die ik van jullie nu ontvang kan ik gebruiken bij het afmixen van de nieuwe track.
De nieuwe track zal naar alle waarschijnlijkheid onder eigen beheer uitgebracht gaan worden, toch zal ook deze "gratis" te downloaden zijn hier op dit forum :D :halleluja ghehehe lol

Bedankt voor julie feedback, dit waardeer ik enorm!

Groeten Michiel!

Website: http://www.djmichieldejong.com
My Space: http://www.myspace.com/michieldejong
MSN: djmichieldejong@hotmail.com

hmmm... ik ben sowieso niet zo weg van trance, en het zelfde geld voor deze track.
de melodieen vind ik niks, ook de bijbehorende geluiden. veel te standaard 'pseudo' bombastisch.
de drums daarentegen vind ik zelf wel lekker opzich.

wel fijn dat hij gratis te downloaden is ;)

als het niet je genre is het moeilijk of niet te beoordelen imo.

Goed, ik had beter verwacht, laat ik daarmee beginnen. Ik vind t intro niet veel. Tklinkt in zekere zin te voorspelbaar en breaks zijn niet al te best, geluiden wisselen spontaan van "kleur" en klank. Ik vind het geluid zelf in de track niet echt goed, mastering is niet goed, mag ook wel stuk wijder allemaal.

De basslijn vind ik wel erg druk en chaotisch, tstoord me na verloop van tijd. Standaard vanguard geluid (de "gater", 1 van de meerdere vanguard in de track hehe) ken ik na een minuut ook wel. Melody gaat veeelste lang door, afwisseling in toon is ook een belangrijk deel, een duidelijke bridge lijkt te ontbreken.

Matig trackje, maar had na jouw preview veel meer verwacht.

5/10 Zeker geen voldoende.

Jammer van je "free download" achja... kon mijn reactie niet laten :D

FREE!? FREE!? WAAR!? MWWOOJAAAAHHH ECHT WEL VETTE BETER!

Ahem .. *Kuch*Kuch*Preset Pusher!*Kuch*Kuch*

Toch jammer dat al die trance zo op elkaar lijkt kwa klank.. vond t wel een grappig trackie maar echt zo'n 13 in dozijn trackie, als dit je bedoeling was ben je hier iig goed in geslaagd..

verder zou ik de volgende keer als ik jou was geld toe geven aan je luisteraars..

Succes ermee verder :okdan:

In je vorige topic zei ik al iets over de orginaliteit, alle belangrijke dingen over deze track zijn al genomend.

Maar ik ben nog steeds benieuwd naar een track, die minder voorspelbaar is, je kan het wel denk ik wel, hopelijk kan je iets in een ander genre laten horen:?

Als dat toch zijn genre is, moet hij dat zo houden. Voor het genre klinkt het erg goed.
Maar het is ook niet mijn smaak ;) (Hm, weinig leden hier met voorkeur voor trance?)

Alles met het voorvoegsel "DJ" kan ik toch al niet serieus nemen..

Origineel geplaatst door Bass
Alles met het voorvoegsel "DJ" kan ik toch al niet serieus nemen..

Was jij niet degene die zich hier ooit aanmelde met de accountnaam DJ_Bass? :D

Verder ontopic... ben niet zo'n ontzettende liefhebber van het genre, toch maar even geluisterd.
Valt me op dat het trackje niet echt lekker los komt van de speakers, niet lekker knalt en ook niet zo BREEEED is als sommige tracks in het genre. Misschien toch even een beetje spelen met je (for lack of a better word) "mastering".

Re: Remaster

Re: Remaster

Origineel geplaatst door DJMichieldeJong
Hey people...

:biertje: Fuse heeft een remaster gemaakt van het origineel, ik heb de bestaande track overschreven, hier nogmaals de url:

http://www.djmichieldejong.com/Productions_files/previews/Michiel de Jong - In Place.mp3

groeten Michiel

sja... hij knapt er behoorlijk van op, das een feit. Toch ben ik nog steeds niet onder de indruk van de track zelf. 6 dat nu wel, dan ben ik toch echt liefhebber van dit soort tracks. Geluiden zijn mij echt te voorgeschreven... sja theeft t op eoa manier niet echt sorry!

Back