DJMichieldeJong
Nieuwkomer
Re: Re: Remaster
Hey man, don't say sorry, alle commentaar is welkom!
Je leert er van he..
Bovendien opbouwende kritiek is goede kritiek. Het is al een wat oudere track en ik ben een beetje aan het polsen welke tracks er mee door kunnen en welke voorlopig op de stapel belanden. In ieder geval weet ik nu wel wat er nog aan scheelt. Ik was en ben nog steeds benieuwd wat jullie er van vinden, mogelijk dat ik er later namelijk nog een remix van ga maken en het geheel in een nieuw jasje zal gaan steken.
Thanks again, Michiel!
Origineel geplaatst door stevy
sja... hij knapt er behoorlijk van op, das een feit. Toch ben ik nog steeds niet onder de indruk van de track zelf. 6 dat nu wel, dan ben ik toch echt liefhebber van dit soort tracks. Geluiden zijn mij echt te voorgeschreven... sja theeft t op eoa manier niet echt sorry!
Hey man, don't say sorry, alle commentaar is welkom!
Je leert er van he..
Bovendien opbouwende kritiek is goede kritiek. Het is al een wat oudere track en ik ben een beetje aan het polsen welke tracks er mee door kunnen en welke voorlopig op de stapel belanden. In ieder geval weet ik nu wel wat er nog aan scheelt. Ik was en ben nog steeds benieuwd wat jullie er van vinden, mogelijk dat ik er later namelijk nog een remix van ga maken en het geheel in een nieuw jasje zal gaan steken.
Thanks again, Michiel!